کم فروشی و گرانفروشی اپراتورها در ایام اربعین

کدخبر: 2337921

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به گرانفروشی اپراتورها در ایام اربعین از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست اپراتورهای متخلف را به سازمان تعزیرات معرفی کند.

سید یاسر رایگانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا زائران اربعین شکایاتی بابت تعرفه مکالمه در خاک عراق به تعزیرات داشته اند؟ افزود: وزیر ارتباطات دو شب پیش اعلام کرد که ۲۶ میلیارد تومان به زائران اربعین برمی گرداند و ما از شخص وزیر که برای چندمین بار شفاف و واضح ورود کرد و منجر به بازگشت بخشی از این مبالغ به مشترکان شد، تشکر می‌کنیم.

وی گفت: اما حرف ما در سازمان تعزیرات این است که مسایل شفاف شود، چون از نظر ما گرانفروشی اتفاق افتاده است و مردم هم در تماس با سامانه ۱۳۵ شکایت‌های زیادی از اپراتورها با عنوان گرانفروشی داشته اند.

رایگانی افزود: اگر جلوی این تخلف‌ها گرفته نشود شاهد تکرار آن خواهیم بود و به همین علت درخواست اعلام فهرست متخلفان را به تعزیرات داریم.

وی گفت: برای اینکه رفتارهای وزیر ارتباطات نهادینه شود و قائم به حضور شخص وی نباشد، بهتر است تخلف اپراتورها به سازمان تعزیرات ارجاع شود چرا که ما هم باید جوابگوی اعتراض‌ها و شکایت‌های مردم باشیم؛ چون زائران معتقدند حجم بسته‌ها در مقایسه با مبلغ پرداختی کم بوده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره اظهارنظر مسئولان اپراتورها که اعلام کرده بودند، هیچ تخلفی صورت نگرفته است؟ افزود: ما این گفته آن‌ها را که این مبلغ ۲۶ میلیارد تومان در راستای تکریم زائران اربعین برمی گردانیم، قبول نداریم؛ نارضایتی زائران از عملکرد اپراتورها بسیار زیاد است و کم فروشی و هم گران فروشی رخ داده است و در هر دو صورت باید با اپراتورهای متخلف برخورد شود.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: