روحانی دنبال پیروزی اصلاح‌طلبان است

کدخبر: 2338061

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: از آنجایی که رئیس‌جمهور به خوبی می‌داند که مردم دیگر اقبالی به جریان اصلاحات و اعتدال ندارند، با دوقطبی‌سازی‌ به دنبال پیروزی آنها در انتخابات است.

محمدعلی پورمختار با اشاره به دوقطبی‌سازی‌های جدید رئیس جمهور با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: با وجود آنکه چند ماه تا انتخابات مجلس باقی مانده است، اما دولتی‌ها دخالت آشکاری در روند انتخابات مجلس می‌کنند و خبرهایی داریم مبنی بر اینکه آنان برای بررسی این مسئله در روزهای تعطیل جلساتی را به صورت مخفیانه برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به دوگانه‌سازی‌های رئیس‌جمهور، افزود: البته بیان دوقطبی‌هایی چون جنگ و صلح از سوی رئیس‌جمهور مسئله تازه‌ای نیست و وی بارها چنین مباحثی را مطرح کرده است و در زمان انتخابات ریاست جمهوری هم شاهد چنین ادبیاتی از سوی روحانی بودیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هدف رئیس‌جمهور از دوقطبی‌سازی در جامعه صرفا برای این است که روی عملکرد ضعیفش در بخش‌های مختلف سرپوش بگذارد و از پاسخگویی فرار کند.

پورمختار با بیان اینکه از آنجایی که شعارهای رئیس‌جمهور در زمان انتخابات به ویژه درباره برجام محقق نشده است، وی فرافکنی می‌کند، اظهار داشت: یکی دیگر از دلایلی که باعث شده تا رئیس‌جمهور چنین ادبیاتی را به کار گیرد آن است که وی به خوبی می‌داند مردم دیگر اقبالی به جریان اصلاحات و اعتدال ندارند و با طرح این مباحث درصدد است که دیدگاه سیاسی مردم را تغییر دهد تا در مجلس یازدهم اکثریت غالب را داشته باشند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ با اشاره به اصرار دولت و رئیس‌جمهور برای مذاکره با آمریکا، ادامه داد: این دولت از روز اول نشان داد که صرفاً به دنبال ارتباط با غرب است اما در شرایطی که بارها و بارها شاهد بدعهدی غرب بوده‌ایم و دولتمردان نیز به خوبی بر این امر واقف هستند، دلیلی ندارد که نگاه دولتی‌ها به غرب و بیگانگان همچنان مثبت باشد.

وی با تاکید بر اینکه قطعا مذاکره مجددی وجود ندارد و مسئله حائزاهمیت دیگر آن است که همه به خوبی می‌دانند که آمریکا جرأت جنگ با ایران را ندارد، خاطرنشان کرد: با وجود این جای تاسف دارد که این روزها شاهدیم که یکسری فضاسازی‌ها و عملیات روانی از سوی رئیس‌جمهور مطرح می‌شود که اقدام درستی نیست.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: