سرلشکر سلامی: شبکه ٫آمدنیوز شبیه لانه عنکبوت بود

کدخبر: 2338243

فرمانده کل سپاه: شبکه آمدنیوز شبیه لانه عنکبوت و یک شبکه پیچیده از عملیات روانی ضد ملت ایران بود.

سرلشکر حسین سلامی افزود: شبکه آمدنیوز شبیه یک لانه عنکبوتی، به ظاهر پیچیده، اما در واقع فاقد استحکام بوده است که دچار فروپاشی شد.

وی افزود:در زمینه کشف شبکه‌ای که تحت حمایت آمریکایی ها، انگلیسی‌ها و صهیونیست‌ها بوده و آن را تشکیل داده بودند، به تدریج آخرین تحقیقات و پیشرفت‌ها در جریان است. سردار سلامی درباره آخرین جزئیات دستگیری روح الله زم گفت: اطلاعات جد ید­درباره این شبکه به آگاهی مردم خواهد رسید، زیرا این حق مردم است و در صورتی که به نکات جذاب و اطلاعات تازه‌ای دست پیدا کنیم اخبار آن را منتشر خواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه در بدو ورود به لانه جاسوسی در پاسخ به این سوال که چرا آمریکا دشمنی اش را با ما تمام نمی‌کند گفت: اساساً آمریکا با دشمنی ملت‌ها توانسته است قدرت کسب کند یعنی با غارت ثروت‌های مادی و معنوی اثر ملت‌های جهان خودش را به قدرت برتر در جهان تبدیل کرده و امروز که ملت‌ها بیدار شده اند وحقوقشان را مطالبه می‌کنند به تدریج آمریکا مثل یک کوه یخ بزرگ در حال آب شدن است و این به خاطر حرارت انقلاب در دل مردم جهان است و همه می‌دانند که عامل اکثر جنگ‌ها در دهه‌های مختلف معاصر آمریکایی‌ها بوده اند.

«خبرگزاری صدا و سیما»

حجم ویدیو: 4.94M | مدت زمان ویدیو: 00:01:11 دانلود ویدیو
ارسال نظر: