نتانیاهو نشست اضطراری تشکیل خواهد داد

کدخبر: 2338248

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی از برگزاری یک نشست فوق العاده توسط نخست‌وزیر این رژیم به منظور بررسی وضعیت امنیتی اراضی اشغالی خبر داد.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی از برگزاری یک نشست فوق العاده توسط نخست‌وزیر این رژیم به منظور بررسی وضعیت امنیتی اراضی اشغالی خبر داد.

شبکه ۱۳ اسرائیل اعلام کرد، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی عصر امروز (شنبه) نشست فوق‌العاده‌ای را به منظور رایزنی درخصوص وضعیت نوار غزه و بررسی نتایج رویارویی نظامی میان نیروهای اسرائیلی و نیروهای مقاومت در روز جمعه برگزار خواهد کرد.

این شبکه عبری‌زبان گزارش داد:‌ نتانیاهو این نشست را در پایگاه فرماندهی نظامی "الکریاه" واقع در تل‌آویو برگزار خواهد کرد.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، در این نشست فوق العاده رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، رئیس دستگاه امنیت داخلی این رژیم (شاباک)، رئیس سازمان اطلاعات نظامی و فرماندهان نظامی شرکت خواهند کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر مدعی شده بود که سامانه "گنبد آهنین" حدود ۱۲ راکت را از نوار غزه رهگیری کرده و چند موشک شلیک شده از سمت نوار غزه را ساقط کرده است.

روزنامه "یدیعوت احارنوت" نوشت: نتانیاهو با فرماندهان ارتش و مسئولان امنیتی به منظور بررسی راه‌های پاسخگویی به موشک‌های شلیک شده از سوی غزه رایزنی‌هایی انجام داد.

۲۸ شهروند فلسطینی روز جمعه در جریان درگیری‌هایی صورت گرفته در نزدیکی دیوار مرزی در شرق نواز غزه به خاطر شلیک گلوله و گاز اشک‌آور ارتش رژیم صهیونیستی آسیب دیدند.

«خبرگزاری ایسنا»

ارسال نظر: