چطور سرعت سایت وردپرسی را بالا ببریم؟

کدخبر: 2339631

در درجه اول باید بدانید که وردپرس اگر به درستی نصب و راه اندازی نشود و پلاگین های خوبی در آن استفاده نشود می تواند با کم ترین سرعت تبدیل به یک فاجعه شود. پس در این مورد دقت کافی را داشته باشید و بر اساس دستورالعمل ها پیش بروید تا زود تر و بهتر نتیجه بگیرید.

روش های زیادی برای افزایش سرعت سایت های وردپرس وجود دارد که در ادامه بیشتر آن ها را به شما شرح می دهیم و در درجه اول باید بدانید که وردپرس اگر به درستی نصب و راه اندازی نشود و پلاگین های خوبی در آن استفاده نشود می تواند با کم ترین سرعت تبدیل به یک فاجعه شود. پس در این مورد دقت کافی را داشته باشید و بر اساس دستورالعمل ها پیش بروید تا زود تر و بهتر نتیجه بگیرید.

نخستین فاکتور سئوی درون صفحه ای وب سایت شما مربوط به سرعت سایت شما است، در واقع بهترین زمان سه ثانیه خواهد بود، شما تنها همین زمان را فرصت دارید که همه چیز را به کاربران نشان دهید.

آن ها در زمان بیشتر عموما وب سایت شما را ترک می کنند و این مسئله بسیار جدی است. فرا تر از هر چیزی نباید از یاد ببرید که سایت های وردپرسی روی یک اسکریپت مبتنی بر پی اچ پی و استفاده از کد های این زبان برنامه نویسی طراحی شده اند.

پلاگین های کش در وردپرس

بهتر است که از پلاگین های کش در فاز نخست استفاده کنید، مواردی چون WP Super Cache ، W3 می توانند بهترین تنظیمات را در اختیار شما قرار دهند. البته که تنظیم آن ها نیز باید به درستی انجام گردد.

تولید محتوای بهینه و استفاده از تصاویر فشرده شده نیز به همین اندازه مهم است، به هیچ عنوان از تصاویر خیلی سنگین و برداری و البته مواردی که به خوبی سئو نشده اند استفاده نکنید. هم پلاگین هایی برای سئوی تصاویر و فشرده سازی آن ها وجود دارد و هم شما می توانید از ابزار پیشرفته تری در این زمینه استفاده کنید.

فتوشاپ نیز به شما اجازه می دهد تصاویر را برای وب ذخیره کنید و این مسئله یکی از اصلی ترین و کلیدی ترین روش های افزایش سرعت سایت های وردپرسی می باشد.

طراحی سایت وردپرسی شما باید از همان ابتدا به صورت کاملا اصولی انجام شود. از هاست های با کیفیت و با سرعت بالا و پهنای باند مناسب استفاده کنید که این موارد در افزایش سرعت سایت شما تاثیر مستقیمی خواهند داشت.

از پلاگین های فشرده ساز صفحات اچ تی ام ال و سی اس اس نیز می توان برای این منظور استفاده کرد که تاثیرات فوق العاده ای خواهند داشت و سایت شما را دوباره زنده می کنند. این باعث می شود در نتایج گوگل بدرخشید.

سئو درون صفحه ای وردپرس

مسئله تولید محتوای بهینه به مواردی چون ویدیو ها، پادکست ها وفایل های چند رسانه ای دیگر نیز مربوط است، اگر می خواهید از پلیر های ویدیو استفاده کنید بهتر است که سرویس های محبوب اشتراک گذاری ویدیو را در صدر لیست قرار دهید و بعلاوه این که سئوی سایت خود را از همان ابتدای طراحی سایت شروع کنید.

در صورتی که در این مورد کار را عقب انداخته و یا این که دیر تر انجام دهید مشکلات زیادی برای شما پدید خواهد آمد و در نتیجه اگر سایت وردپرسی از ابتدا با وضعیت بدی در نتایج گوگل دیده شود احتمالا پنالتی خواهد شد و این مسئله مشکلاتی زیادی را به وجود می آورد.

بهینه سازی پایگاه داده در وردپرس نیز موجب رشد سرعت سایت می شود. در نتیجه بهتر است که از پلاگین های مخصوص این کار استفاده کنید و یا این که از مدیریت هاست و شرکت سرویس دهنده بخواهید این کار را در فضای کنترل پنل هاست شما انجام دهد.

بهینه سازی وب سایت های وردپرسی

استفاده از فونت های وب به شدت در سرعت وب سایت شما تاثیر خواهد داشت و در واقع باعث می شود که سایت شما در اندک زمانی با لود مستقیم فونت ها و بدون مراجعه به لینک های سایت و هاست شما لود شود. مسئله فونت در دنیای وب اهمیت زیادی دارد و نخستین چیزی است که کاربر حتی پیش از تصاویر با آن روبرو می شود.

کوچک و چند بخش سازی فایل های برنامه نویسی و لودینگ سایت شما نیز می تواند روند لود سایت را به مراتب بهتر کند.

حتی گاهی غیرفعال کردن کامنت ها در یک پست می تواند سرعت لود آن را افزایش دهد و بهتر است این کار را در مورد پست های محبوب خود انجام دهید و یا این که لود مرحله ای کامنت ها را انتخاب کنید.

خرید رپورتاژ آگهی و تاثیر آن بر سئو

فرقی نمی کند که وبسایت خود را با وردپرس یا با هر سیستم مدیریت محتوای دیگری راه اندازی کرده اید. خرید رپورتاژ آگهی معتبر می تواند جایگاه شما را در نتایج بهبود ببخشد. درست است که سرعت یکی از فاکتورهای رتبه بندی بهتر در نتایج جستجو محسوب می شود اما یکی از ده ها فاکتور بیش نیست. می توان به جرات گفت بک لینک های شما حدود 40 تا 50 درصد در جایگاه شما در نتایج تاثیرگزار هستند. برای درک بهتر این موضوع اکستنشن گوگل کروم MOZ را نصب و فعال کنید. عبارات رقابتی حوزه کاری خود را جستجو کنید و بک لینک های رقبا را بررسی کنید.

شما به واسطه خرید رپورتاژ آگهی سه لینک با ارزش بدست می آورید که می تواند جایگاه شما را جا به جا و به بالای نتایج جستجو برساند.

ارسال نظر: