مشکل اینترنت امروز یا فردا رفع می‌شود

کدخبر: 2340145

تجربه به ما نشان می داد انتشار زمان سهمیه بندی بنزین چیزی جز هدر رفتن منابع، فعال شدن قاچاقچیان و ضد و بند شکل می گیرد. برخی اگر زمان اجرای سهمیه بندی را می دانستند پمپ بنزین را به خانه می بردند، ما تجربه آتش سوزی را در این زمینه داشتیم.

علی ربیعی سخنگوی دولت ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در مورد طرح اصلاح قیمت بنزین با اعلام اینکه امشب مبالغ حمایتی معیشتی برای ۲۰ میلیون نفر پرداخت می شود، گفت: همگان بخوبی می دانند اصلاح قیمت بنزین از موضوعات مهم چالش برانگیز بوده است.

برخی اگر زمان اجرای سهمیه بندی را می‌دانستند پمپ بنزین را به خانه می‌بردند

وی در مورد عدم اطلاع مردم از سهمیه بندی بنزین گفت: تجربه به ما نشان می داد انتشار زمان سهمیه بندی بنزین چیزی جز هدر رفتن منابع، فعال شدن قاچاقچیان و ضد و بند شکل می گیرد. برخی اگر زمان اجرای سهمیه بندی را می دانستند پمپ بنزین را به خانه می بردند، ما تجربه آتش سوزی را در این زمینه داشتیم.

چند روز آینده آمار و ارقام مجروحان را اعلام می کنیم

ربیعی در مورد تجمعات گفت: تجمعات در برخی شهرها و استان ها بوده، اگر روز اول تعدادی از مردم نگران در تجمع بودند از روز قبل دیگر این مردم نبودند، هیچ کس در خیابان مجروح نشده و فقط به خاطر حمله به مراکز حساس و انتظامی و نظامی بوده است؛ چند روز آینده آمار و ارقام مجروحین را اعلام می کنیم.

وقتی از اینترنت برای اغتشاش استفاده شد، شورای عالی امنیت ملی تصمیم لازم را گرفت

وی در مورد اینترنت گفت: وقتی سنگ در اتوبان خالی شد و از فضای مجازی برای اغتشاش استفاده شد، شورای عالی امنیت برای اینترنت تصمیم گرفت؛ البته زندگی مردم نباید به مشکل بخورد، بانک ها و خدمات مشکل ندارند و احتمالا از امروز یا فردا مشکل برای برخی استان ها حل خواهد شد.

رفتارهای اغتشاش‌گران با تروریست ها منطبق است. برخی اگر زمان اجرای سهمیه بندی را می‌دانستند پمپ بنزین را به خانه می‌بردند. احتمالا از امروز یا فردا مشکل اینترنت برای برخی استان ها حل خواهد شد.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: