آقای روحانی شما از گفتگو با مردم می‌ترسید

کدخبر: 2340207

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: دولت باید درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین را به ملت بازگرداند و برای این منظور باید صندوق هدفمندی یارانه‌ها تشکیل شود.

در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: آقای روحانی چرا میهن را دچار آشوب و ناامنی کرده اید، جواب خون های ریخته شده را چه کسی باید بدهد؟ تجربه این کار در دولت گذشته وجود داشت.

وی افوزد: آقای روحانی من استاندار بودم، تمام عزم دولت به طور یکپارچه معطوف به هدفمندی یارانه ها شد، رئیس جمهور ده ها سفر استانی انجام داد و رو دررو با مردم صحبت کرد، در صدا و سیمای استان ها حاضر شد، نظر گروه های مختلف و صنوف را گرفت. من شاهد جلسه رئیس جمهور با نانوایان تهران بودم و با این مقدمه سازی مردم آماده اجرای قانون هدفمندی یارانه ها شدند.

نماینده مردم تبریز در مجلس بیان کرد: آقای روحانی چرا از تجربه گذشته استفاده نکردید نه تنها برای وحدت و یکپارچگی زمینه سازی نکردید بلکه به جای وحدت سخنان وحدت شکن در کرمان و یزد داشتید. شما از گفتگو با مردم وحشت دارید.

علیرضا بیگی تصریح کرد: واقعیت مطلب این است که ملت به شما اعتماد ندارند و برای این بی اعتمادی دلایل متعددی وجود دارد. مردم نمیتوانند حرف های آقای نوبخت را فراموش کنند که می گفتند شب پرداخت یارانه آرام و قرار نداریم.

وی گفت: فرمایشات آرام بخش رهبری به منزله درستی شیوه ای که در پیش گرفته اید نیست و مردم رهبری را باور دارند و ایشان را نقطه اتکای خود می دانند. حتما مجلس باید در راستای تحقق فرمایشات رهبری اقدام کند، ما مانع از عهدشکنی دولت می شویم.

عضو شورای مرکزی نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه دولت باید درآمد حال از افزایش قیمت بنزین را عینا به ملت بازگرداند، اظهار داشت: برای این منظور باید صندوق هدفمندی یارانه ها تشکیل شود که نگذارند دولت در این منابع دخل و تصرف نماید. دولت اگر راست می گوید در این موضوع پیش قدم شود.

این نماینده مجلس همچنین به هیئت رئیسه مجلس در مورد عدم قرائت گزارش کمیسیون عمران در مورد حادثه قطار تبریز-مشهد تذکر داد و گفت: این اقدام هیات رئیسه مغایر اصل ۴۵ و ۱۰۰ آیین نامه داخلی است. شائبه جانبداری از آخوندی را برطرف کنید.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: