روایت امام جمعه صدرا شیراز از فرود بالگرد در پشت‌بام منزلش

کدخبر: 2340235

امام جمعه صدرا گفت: نه بالگردی بر پشت‌بام منزل من که امام جمعه صدرا هستم فرود آمد و نه من را سوار کرده است.

حجت‌الاسلام «غلامعلی حسین‌نژادیان» امام جمعه صدرا در واکنش به اخبار کذبی که برخی رسانه‌های ضدانقلاب مدعی شلیک گلوله توسط بالگرد حامل امام جمعه شهر جدید صدرا به سمت معترضان شدند، گفت: این خبر کذب محض است.

امام جمعه صدرا گفت: نه بالگردی بر پشت‌بام منزل من که امام جمعه صدرا هستم فرود آمده و نه من را سوار کرد و نه شلیکی از درون آن صورت گرفت از یک رفت و آمد معمول و متداول بالگرد در شهر افسانه سرایی کردند.

او در ادامه بیان کرد: من در این چند روز هم شایعه جابجایی‌ام توسط هلی‌کوپتر و هم شایعه کشته شدنم را شنیده‌ام. بدانید که فاصله خانه بنده تا محل تجمعات این روز‌ها در شهر صدرا نزدیک ۳ کیلومتر است درحالی‌که تمام درگیری‌های صدرا در اطراف محلی دیگر رخ داد و به محلی که خانه من در آن قرار دارد هیچ ارتباطی نداشت.

امام جمعه صدرا افزود: اشراری که در شهر نقش آفرینی کردند بسیار کارکشته بودند. آن‌ها می‌خواستند حوزه مقاومت بسیج را خلع سلاح کنند. اشرار در روز شنبه ۲۵ آبان مسجدی که ما در آن نماز می‌خوانیم، دفتر امام جمعه، اداره ثبت که در پایین دفتر امام جمعه قرار دارد و قسمتی از ساختمان شهرداری را آتش زده بودند. آن‌ها تهدید کرده بودند که هیچ ماشین آتش‌نشانی نباید برای خاموش کردن آتش وارد عمل شود.

وی افزود: سیستم‌های صوتی و وسایلی در ایام محرم برای مسجد نوساز صدرا تهیه شده بود، همگی در آتش سوختند. تمام، میز‌ها و صندلی‌ها و برگه‌ها و اسنادی نیز که در دفتر امام جمعه و دفتر ثبت طبقه پایین آن بودند، زغال شدند و هیچ اثری از آن‌ها باقی نماند. دو روز پیش هم اشرار چند طبقه شهرداری صدرا و بانک‌ها را آتش زدند.

او گفت: خوشبختانه از روز گذشته آرامش به شهر بازگشته است.

رسانه‌های شایع‌پراکن ضد انقلاب مدعی شده بودند، یکشنبه شب ۲۶ آبان، بالگردی که برای بردن امام جمعه شهر صدرا(شیراز) در پشت‌بام منزل او فروده آمده بود پس از برخاستن به تظاهرکنندگانی که در اطراف خانه امام جمعه تجمع کرده و شعار می‌دادند تیراندازی می‌کند که در نتیجه تعدادی از معترضان کشته و تعدادی زخمی می‌شوند!

«خبرگزاری میزان»

ارسال نظر: