هشدار شدیداللحن عضو جهاد اسلامی به تل‌آویو

کدخبر: 2340248

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، دستورالعمل روشنی در اختیار دارد مبنی بر اینکه در اولین لحظه‌ هر گونه تجاوز یا نقض آتش بس از سوی اسرائیل به آن پاسخ دهد.

خالد البطش در گفت‌وگو با شبکه ماهواره‌ای القدس پیش بینی کرد که نتانیاهو مرتکب حماقت جدیدی علیه مقاومت و مردم فلسطین در نوارغزه شود به ویژه با توجه به اینکه تردیدهای واقعی درباره پایان مسیر سیاسی وی در دولت اشغالگر وجود دارد. وی اظهار داشت ما جنون نتانیاهو و ارتکاب جنایت جدید از سوی وی را پیش بینی می‌کنیم به همین سبب انگشتان مردان گردان‌های قدس و قهرمانان مقاومت بر روی ماشه و همه آماده‌اند، چرا که ماهیت دشمن، خیانت و نقض توافقات است.

البطش افزود ممکن است که نبرد میان مقاومت و ارتش رژیم اشغالگر در هر لحظه‌ای شعله‌ور شود و این احتمال وجود دارد که نتانیاهو به عملیات تروریستی بزدلانه دیگری دست بزند، ما تسلیم هیچ توافق و تفاهمی با اشغالگران اسرائیلی حتی اگر با نظارت سازمان ملل باشد، نخواهیم شد.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی اظهار داشت انگشتان رزمندگان جنبش جهاد اسلامی بر روی ماشه است و برای آتش بس هم ما به صورت مشروط آماده هستیم و از طریق آن تلاش می‌کنیم معادله بازدارندگی و عدم شکستن معادله و عدم شکستن قواعد درگیری از طریق تبدیل غزه به میدان آموزش که ممنوع است و هرگز اجازه آن را نخواهیم داد، تثبیت کنیم.

البطش تصریح کرد رهبران سیاسی قدرت خود رااز قدرت و وحدت میدان دریافت می‌کنند، وحدت موضع جهاد اسلامی، راز قدرت آن در این نبرد است.

وی درباره موشک براق 120 که اخیرا رونمایی شد و موضوع بحث رسانه‌های رژیم صهیونیستی پس از ایجاد ویرانی گسترده در نزدیکی یک مزرعه اسرائیلی شد، گفت این پیامی به دشمن است مبنی بر اینکه گردان‌های قدس، توانمندی‌های زیادی در اختیار دارد که اسرائیلی‌ها را به درد خواهد آورد،همچنانکه پیامی است که می‌خواهیم به مردم خود و همپیمانان و حامیان کلیسای قیامت و تمام فلسطینیان و اعراب و مسلمانان اطمینان دهیم که در نوار غزه مردانی به نام گردان‌های قدس و دیگران به نام گردان‌های قسام(شاخه نظامی حماس)،‌و گردان‌های الاقصی(شاخه نظامی جنبش فتح)، و گردان‌های الناصر و ابوعلی مصطفی وجود دارند.

البطش خاطر نشان کرد تسویه حساب با دشمن اسرائیلی در واکنش به عملیات ترور بهاء ابوالعطا فرمانده بزرگ و جنایت السوارکه و خون ملت فلسطین، همچنان ادامه دارد و بسته نشده است، نبرد اخیر صیحه الفجر(خروش بامدادی) نبردی از نبردهایی بود که گردان‌های قدس وارد آن شد و ما می‌گوییم که آن دور از نبرد پایان یافت، ولی نبرد با دشمن پایان نیافته و تسویه حساب با دشمن باز بوده و بسته نشده است.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی افزود نتانیاهو می‌خواهد از محاکمه خود را نجات دهد، او گمان می‌کند که با کشتن بهاء ابوالعطاء فرمانده، نجات خواهد یافت، ولی پاسخ سنگین و قوی و تعیین کننده جنبش جهاد اسلامی، این حقیقت را به صهیونیست‌ها فهماند که نبرد به نفع آنها نیست، زیرا تمام اسرائیل در تیررس گردان‌های قدس است.

البطش افزود گردان‌های قدس، اشغالگران را با موشکهای ویرانگر و اداره نبرد با هوشمندی بالا غافلگیر کرد، جنبش جهاد هرگز به اشغالگران اجازه ترور رهبرانش را نخواهد داد و اگر نتانیاهو گمان می‌کند که با ترور ابوالعطا، اهدافشان را محقق خواهد کرد و از زندان نجات خواهد یافت، در توهم به سر می‌برد.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی ادامه داد پس از جنایت ترور ابوالعطا، به میانجیگران گفتیم هیچ میانجیگری بدون گرفتن انتقام خون بهاء ابوالعطاء ممکن است و هرگونه سخن گفتن از هرگونه میانجی‌گری زود است.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی تصریح کرد نبرد صیحه الفجر(خروش بامدادی) اگر برای چند روز دیگر ادامه می‌یافت، دشمن می‌دید که سربازان گردان‌های قدس در تمام یگان‌ها چه کارهایی می‌توانند انجام دهند، ولی جنبش به حفظ خون مردم خود و باقی نگه داشتن نبرد در اوج خود اشتیاق داشت.

البطش درباره شروط آتش بس اظهار داشت شروط ما، توقف حملات به راهپیمایی‌های بازگشت، توقف ترور رهبران و فرماندهان مقاومت و اجرای تدابیر مربوط به شکستن محاصره(نوار غزه) است، مردان بهاء(فرمانده شهید گردان‌های قدس)، که با او زندگی کردند، خونش را حفظ خواهند کرد و بر عهد و پیمان با وی باقی خواهند ماند.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی افزود گردان‌های قدس از طریق نبرد صیحه الفجر، سبب سربلندی امت اسلام شد و کشمکش‌های منطقه‌ای مانع پاسخ ما نشد، هنگامی که مسئله مربوط به خون شهدا و فرماندهان ما باشد، هیچ محاسباتی نداریم.

البطش خاطر نشان کرد برخی قدرت‌های بزرگ در منطقه وجوئد ندارند که نمی‌تواند آنچه را که گردان‌های قدس موشک‌باران کرد، با موشک هدف قرار دهند و هرگز جرات نخواهند کرد آنچه را که گردان‌های قدس با اشغالگران اسرائیلی انجام داد، انجام دهند، گردان‌های قدس و مقاومت نوعی قدرت بازدارندگی در رویارویی اخیر و تمام رویارویی‌ها ایجاد کردند.

وی همچنین از مقام شهید بهاء ابوالعطا فرمانده بزرگ و تمام رزمندگان گردان‌های قدس و فرماندهان میدانی و تمام مدافعان فلسطین تجلیل کرد.

رژیم صهیونیستی رو به زوال است

محمد الهندی عضو اداره سیاسی جنبش جهاد اسلامی هم تاکید کرد رژیم صهیونیستی رو به زوال و نابودی است و اشغالگران باید این نکته را درک کند که هر عملیات تروری که انجام دهد، باید بهایش را پرداخت کند.

الهندی تصریح کرد آینده از آن فلسطینیان است و رژیم صهیونیستی رو به زوال است و این حقیقتی است که قرآن کریم و تاریخ و واقعیت‌های سیاسی آن را مورد تاکید قرار داده است.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: