آماده باش توزیع برق کشور در روزهای پربارش

کدخبر: 2340292

رجبی مشهدی گفت:تمام اکیپ های بحران و نیروگاهی کشور به صورت شبانه روزی به منظور خدمت‌رسانی به شهروندان در شرایط نامساعد جوی آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند.

مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق با اشاره به اعلام آمادگی توزیع برق تهران بزرگ برای خدمت‌رسانی در شرایط نامساعد جوی گفت: تمام اکیپ های بحران و نیروگاهی کشور به صورت شبانه روزی به منظور خدمت‌رسانی به شهروندان در شرایط نامساعد جوی آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند.

او ادامه داد: متاسفانه به علت بارش سنگین برف در ابتدای هفته چندین مورد خاموشی در شبکه برق شمال پایتخت، ناشی از سقوط درختان، نیروهای عملیاتی منطقه برق شمیران با حضور به موقع و تلاش جهادی در شرایط نامساعد جوی و ترافیکی، موفق به برقراری جریان برق مشترکان در کوتاه‌ترین زمان ممکن شدند.

سخنگوی صنعت برق اضافه کرد: خوشبختانه با هماهنگی های پیش آمده همزمان با آغاز فصل بارش تیم‌های اجرایی مناطق با حضور در محدوده عملیاتی در کمترین زمان و استفاده از تجهیزات کامل فنی و ایمنی و خودروهای ویژه، قسمت‌های آسیب دیده شبکه برق مناطقی که شامل خطوط توزیع برق قطع شده، تیرهای سقوط کرده وکابل انشعاب‌های آسیب دیده را ترمیم و نقاط پرخطر را ایمن سازی کنند.

رجبی مشهدی تصریح کرد:مناطق ۲۲ گانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به صورت ۲۴ ساعته، آمادگی کامل تامین برق پایدار در پایتخت را داشته و مشترکان تهرانی می‌توانند در تمامی ساعات شبانه روز از طریق شماره تلفن ۱۲۱، حوادث احتمالی در حوزه برق را گزارش و پیگیری کنند.

«خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: