زاکانی: مجلس بعدی می‌تواند دولت کم‌‌کار روحانی را واردار به کار کند

کدخبر: 2341433

نماینده سابق مجلس شوری اسلامی، گفت: مجلس با حدود اختیاراتی که در دست دارد می‌تواند همین دولت کم کار را به یک کار حداقلی وادار کند و از آن مطالبه جدی داشته باشد.

علیرضا زاکانی عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به وضع موجود جامعه و انتظارات از نمایندگان مجلس در خصوص بهبود وضعیت زندگی و معیشت آنها اظهار داشت: وضع موجود کشور نیازمند تغییرات اساسی و جدی است که مبتنی بر این ضرورت، نقش مجلس بسیار برجسته و حائز اهمیت است.

وی با تأکید براینکه مجلسی که در راس امور است، باید برای کشور و پیشرفت و اعتلای آن ریل گذاری کند تصریح کرد: این مجلس باید توانایی داشته باشد بر مسیر تنظیمی خودش نظارت دقیق و دقت کافی داشته باشد، کیفیتی که متأسفانه در مجلس کنونی دیده نمی‌شود.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه در حال حاضر در مجلس شورای اسلامی ما نیازمند یک جنبش تغییر هستیم گفت: جنبش تغییر باید از جایگاه مجلس شورای اسلامی که قرار است بیشترین تاثیرات را در جامعه داشته باشد، صورت بگیرد .

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مجلس در مطالبه‌گری از دولت خاطر نشان کرد: مجلس با حدود اختیاراتی که در دست دارد می‌تواند همین دولت کم کار را به یک کار حداقلی وادار کند و از آن مطالبه جدی داشته باشد.

وی افزود: مجلس باید از هر لحظه و هر امکانی که برای کشور وجود دارد به نفع مردم و جمهوری اسلامی استفاده کند، این رویه را ما در مجلس فعلی مشاهده نکردیم از این رو معتقدیم مجلس باید تغییر کند و قطعا سرآغاز این تغییر، مجلس یازدهم خواهد بود.

زاکانی در پایان با اشاره به مسئله مهم جوانگرایی در امور کشور به خصوص مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله جوانگرایی و تفکر با نشاط و جوان، در تغییر رویکرد و بهتر عمل کردن مجلس بسیار موثر است، جوانگرایی یعنی نشاط و حیاط مجدد، که به عنوان تزریق توانمندی جدید به نظام می‌تواند مفید باشد ، همین امر می‌تواند به بهترین نحو از همین مجلس آغاز شودکه ما یک مجلس توانمند و متخصص داشته باشم.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: