ترامپ: آمریکایی‌ها باید بیشتر عاشق اسرائیل باشند!

کدخبر: 2341519

رئیس‌جمهور آمریکا در مراسم سخنرانی در فلوریدا از مردم کشورش خواست رژیم‌صهیونیستی را بیشتر دوست داشته باشند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در سخنرانی نشست سالانه شورای آمریکا-اسرائیل در فلوریدا، از مردم کشورش خواست بیشتر رژیم صهیونیستی را دوست داشته باشند.

در این سخنرانی که در جمع نزدیک به ۴ هزار یهودی آمریکایی و صهیونیست در فلوریدا برگزار شد، ترامپ گفت مردم آمریکا باید بیشتر عاشق اسرائیل باشند.

رئیس‌جمهور آمریکا در این سخنرانی اعلام کرد: من مجبورم این را به شما بگویم، ما باید مردم کشورمان را وادار کنیم تا اسرائیل را بیشتر دوست داشته باشند. ما باید این کار را انجام دهیم. ما باید آن‌ها را مجبور کنیم که بیشتر عاشق اسرائیل باشند. ترامپ همچنین یادآور شد که برخی یهودیان آمریکا به اندازه کافی اسرائیل را دوست ندارند.

ترامپ گفت: واقعا باعث افتخار من است که امشب اینجا هستم تا پیشرفت‌مان را با هم جشن بگیریم، همکاری میان آمریکا و اسرائیل را تعمیق کنیم چیزی که در دولت آخر (آمریکا) بسیار دچار مشکل شد. من فکر نمی‌کنم آن‌ها اسرائیل را خیلی دوست داشتند، متاسفم.

رئیس جمهور آمریکا یادآور شد که تل‌آویو هیچگاه دوستی بهتر از او را در کاخ سفید نداشته و او تاکنون به تعهدات خود در قبال یهودیان پایبند بوده است.

طی دو سال گذشته ترامپ تلاش کرد تا در چندین اقدام نمایشی علاقه خود به رژیم صهیونیستی را به رخ بکشد. از جمله این موارد انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس اشغالی و اعلام به رسمیت شناختن بلند‌های اشغالی جولان به عنوان بخشی از قلمرو رژیم صهیونیستی بود که با محکومیت‌های گسترده بین‌المللی همراه شد.

«خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: