نمایندگان از توضیحات زنگنه قانع نشدند

کدخبر: 2341564

متقاضیان استیضاح وزیر نفت با اشاره به نشست امروزشان با زنگنه تاکید کردند که از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند.

سیدمحمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ نشست کمیسیون انرژی مجلس برای بررسی طرح استیضاح وزیر نفت از ساعت 12:30 دقیقه امروز (یکشنبه) برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه وزیر پاسخ‌های خود را به سؤالات نمایندگان استیضاح‌کننده اعلام کرد اما نمایندگان از پاسخ وزیر قانع نشدند.

به گزارش فارس، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی هم در گفت‌وگو با فارس در بیان جزئیات بیشتری از نشست استیضاح کنندگان وزیر نفت با زنگنه، گفت: در این جلسه وزیر نفت در مورد 2 بند از 9 بند استیضاح توضیحاتی را ارائه کرد که به دلیل محدودیت زمان بنا شد تا 7 بند دیگر استیضاح در جلسه فردا کمیسیون انرژی مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: 2 بندی که امروز مورد بررسی قرار گرفت مربوط به قراردادهای نفتی آی‌‌پی‌سی، پارس جنوبی و دیگر میادین مشترک بود که گزارش و توضیحات ارائه شده توسط وزیر برای نمایندگان قانع‌کننده نبود.

ابوترابی خاطرنشان کرد: در نهایت بنا بر این شد تا وزیر با مدیریت زمان در جلسه فردای کمیسیون در مورد هفت بند دیگر نیز توضیحات خود را ارائه کند و گزارش استیضاح در جلسه روز سه‌شنبه صحن به هیأت رئیسه ارائه خواهد شد.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: