ضرغامی: روحانی همانطور که با جانسون می‌خندد با خودی‌ها خوش اخلاق‌تر باشد!

کدخبر: 2341587

در طول این چند سال اخیر در یک جلسه داخلی چه من باشم چه آقای رحیم‌پور ازغدی و چه دکتر گلشنی و کچوئیان به محض این که یک برخورد انتقادی می‌کنید حال رئیس جلسه عوض می‌شود.

نسیم آنلاین : عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی در جمع دانشجویان دانشگاه یاسوج گفت: چرا باید مسئولیت ارائه آمار را بر عهده دشمن بگذاریم تا ضد تای دیگر روی آن بگذارند و به خورد جامعه بدهند، به جای این کارها باید با مردم رو راست باشیم.

این شوک نیمه‌شب و تدبیر از کجا آمد درحالی که بسیاری از کارشناسان روش‌های منطقی‌تری ارائه کردند، کف روش‌های دیگر این بود که هر سال مبلغی به قیمت بنزین اضافه می‌شد و این‌گونه شوک نیمه شب به مردم وارد نمی‌شد تا بعداً به گونه‌ای آن را به گردن نمایندگان #مجلس و مراجع بیندازند.

کارت سوخت یک کار الزامی برای مدیریت سوخت است؛ چرا مرتب می گفتند مقام معظم رهبری موافق افزایش بود؛ بعنوان مطلع می‌گویم که صد درصد این حرف دروغ است هر چند رهبری سال‌هاست که به دولت‌ها می گوید مصرف را کنترل کنید و اگر قرار است اتفاقی بیفتد اول عایدی آن گیر مردم بیاید، مردم هم از وضعیت مصرف بنزین رضایت نداشتند،قیمت قبلی تنها به نفع قشری بود که ۴ تا ۵ خودروی لاکچری داشتند و سرمایه ملی را دود می‌کردند و هدر می‌‌دادند.

ما بارها با آقای روحانی در جلسات بحث کرده‌ایم و بعضی وقت‌ها هم با او دعوایمان می‌شود و بعضی وقت‌ها به ما می‌گوید بروید بیرون و ما نمی‌رویم و نهایتا خودش می‌رود، همیشه اعتراضمان به آقای روحانی این است که شما همین طور که با خارجی‌ها برخورد می‌کنید و مثل خنده اخیر با آقای جانسون در سازمان ملل غش غش می‌خندید؛ در جلسات داخلی هم با خودی‌ها خوش اخلاق‌تر باشید و اگر کسی هم اعتراضی می‌کند با محبت و خنده و احترام اجازه دهید حرفشان را بزنند که متاسفانه این رفتار آقای روحانی برهوت است.

در طول این چند سال اخیر در یک جلسه داخلی چه من باشم چه آقای رحیم‌پور ازغدی و چه دکتر گلشنی و کچوئیان به محض این که یک برخورد انتقادی می‌کنید حال رئیس جلسه عوض می‌شود.

ارسال نظر: