سریال «نون خ» فرصتی برای نمایش چهره زیبای کرمانشاه است

کدخبر: 2341859

استاندار کرمانشاه گفت: انتخاب کرمانشاه به عنوان محل تولید سریال پربیننده «نون خ» یک اتفاق خوب برای نمایش چهره زیبای استان کرمانشاه است.

عصر امروز با حضور مدیر شبکه یک سیما و همراهی استاندار کرمانشاه فصل دوم سریال «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی در روستای پریان از منطقه دینه‌ور از توابع استان کرمانشاه کلید خورد.

هوشنگ بازوند در آئین آغاز تولید فصل دوم این سریال تلویزیونی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در فرمایشی ماندگار از کرمانشاه به عنوان سینه‌ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی یاد کرد.

وی افزود: این سینه ستبر در دوران انقلاب اسلامی در برابر دشمن شجاعانه ایستاد و در زلزله آبان 96 در برابر خشم‌ طبیعت چون کوه ایستادگی کرد و ویرانه‌ها را از نو ساخت.

استاندار کرمانشاه گفت: علاوه براین کرمانشاه چهره زیبای ایران‌اسلامی است و کمتر استانی دارای چنین زیبایی‌ها و پتانسیل‌هایی است. در این میان هیچ ابزاری مانند هنر قادر نیست این چهر زیبا را به همگان معرفی کند.

مهندس بازوند تاکید کرد: انتخاب کرمانشاه به عنوان محل تولید سریال پربیننده «نون خ» یک اتفاق خوب برای نمایش چهره زیبای استان است.

این مقام عالی استان با تمجید از مهربانی و مهمان‌نوازی مردم کرمانشاه، اظهار داشت: مردم منطقه کندوله و روستای پریان استقبالی شایسته از عوامل ساخت این سریال داشته‌اند که نشان از فرهنگ والای آن‌ها دارد.

گفتنی است، بخش مهمی از این سریال در مناطق اورامان و کندوله تصویربرداری می‌شود و قرار است به معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های روستایی استان بپردازد.

سریال «نون. خ 2» در 25 قسمت در ایام رمضان از شبکه یک سیما پخش شود.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: