واکنش علیخانی به دستمزد بالای عصرجدیدی‌ها

کدخبر: 2341973

علیخانی درباره این شایعه که شنیده شده است برخی از هنرمندان این برنامه دستمزدهای بالایی برای حضور در دیگر برنامه‌های تلویزیونی درخواست می‌کنند گفت: من اطلاعی ندارم، ولی یکی از دلایلی که این برنامه ساخته شد،‌ برای این بود که این بچه‌ها استعدادهایشان دیده شود.

احسان علیخانی طراح و مجری «عصر جدید» درباره شایعه مطرح شده درباره درخواست دستمزد بالا از طرف برگزیده‌های این مسابقه برای حضور در برنامه‌های دیگر اظهار بی‌اطلاعی کرد.

مجری تلویزیون درباره نظرش نسبت به افزایش ساخت مسابقه‌های استعدادیابی که بعد از «عصر جدید» در تلویزیون بیشتر شده‌ اظهار کرد: دوستی به من گفت چرا ماه عسل را رها کردی؟ گفتم اینقدر برنامه‌های مشابه و خرده مشابه ماه عسل زیاد شد که به نظرم ذایقه مخاطب داشت پر می‌شد و درواقع سرریز می‌شد و پرسید عصر جدید را کی رها می‌کنی؟ که جواب دادم وقتی تلنت شو در تلویزیون زیاد شود. معمولاً وقتی کاری در تلویزیون می‌گیرد، مشابه شاکله آن زیاد رخ می‌دهد ولی «عصر جدید» خیلی کار سختی است. علیخانی درباره این شایعه که شنیده شده است برخی از هنرمندان این برنامه دستمزدهای بالایی برای حضور در دیگر برنامه‌های تلویزیونی درخواست می‌کنند گفت: من اطلاعی ندارم، ولی یکی از دلایلی که این برنامه ساخته شد،‌ برای این بود که این بچه‌ها استعدادهایشان دیده شود.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: