۵۵ هزار متقاضی مسکن ملی در استان تهران نام‌نویسی کردند

کدخبر: 2342614

وزارت راه و شهرسازی از ثبت نام ۵۵۱۴۷ نفر در استان تهران و ۸۶۴۹ نفر در استان البرز در طرح ملی مسکن خبرداد و اعلام کرد: ثبت نام در استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی، زنجان و قزوین به اتمام رسید.

دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی تازه‌ترین آمار از روند ثبت نام طرح اقدام ملی را تا ساعت ۱۴:۱۵ اعلام کرد.

وزارت راه و شهرسازی از ثبت نام ۵۵۱۴۷ نفر در استان تهران و ۸۶۴۹ نفر در استان البرز خبر داد و گفت: ثبت‌نام طرح اقدام ملی تا ساعت ۱۴:۱۵ روز شنبه ۳۰ آذر در استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی، زنجان و قزوین به اتمام رسید.

بر اساس آمار ارائه شده از سوی دفتر اقتصاد مسکن، تاکنون ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در تمامی شهرهای استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی، زنجان و قزوین تکمیل شده است.

همچنین در استان تهران نیز ثبت نام طرح اقدام ملی در شهرهای آبسرد، اسلامشهر، پاکدشت، پیشوا، دماوند، رباط کریم، پرند، دماوند، پردیس، شهریار، فیروزکوه، صفادشت، قرچک، ورامین و کیلان به پایان رسیده و تکمیل شده است.

بر اساس آخرین آمار، ظرفیت ثبت‌نام در استان اصفهان برای شهرهای انارک، جوشقان قالی، قمصر، کاشان و نائین، در استان خراسان جنوبی برای شهرهای بیرجند، طبس و نهبندان و در استان زنجان نیز برای شهرهای آب بر و زنجان تکمیل و سایت ثبت‌نام برای این شهرها بسته شده است.

به گفته دفتر اقتصاد مسکن، تا ساعت ۱۴:۱۵ در استان تهران ۵۵۱۴۷ نفر و استان البرز ۸۶۴۹ نفر ثبت نام کردند.

پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، درباره احراز صلاحیت متقاضیان این طرح گفت: پالایش‌ها بعد از تکمیل ظرفیت انجام می‌شود که امیدوار هستیم بتوانیم در هفته‌های آتی، پالایش‌ها را نهایی کنیم. همچنین اطلاعات برای متقاضیان واجد شرایط بعد از پالایش از طریق پیامک ارسال خواهد شد.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: