اعطای نشان «سپر رزمی» از سوی کویت به شخصیت ضد ایرانی

کدخبر: 2343063

رئیس پارلمان کویت در اقدامی عجیب نشان «سپر رزمی» را به یک شخصیت ضد ایرانی اعطاء کرد.

پایگاه موسوم به «احوازنا» اخیراً خبری را مبنی بر دیدار «مرزوق الغانم» رئیس پارلمان کویت با «حکیم الکعبی» عضو گروه موسوم به جنبش مبارزه عربی برای آزادی اهواز (گروه الاحوازیه) منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش، پایگاه مذکور اعلام کرد که الغانم در جریان این دیدار نشان «سپر رزمی» را به الکعبی اعطا کرده است.

طبق اعلام این پایگاه، نشان مذکور در حاشیه برگزاری کنفرانس «پارلمانی‌ها برای آزادی اهواز» به الکعبی اعطا شده است.

بر اساس تصاویر منتشر شده، در جریان دیدار رئیس پارلمان کویت با الکعبی، «عبدالله فهاد العنزی» نماینده پارلمان کویت حضور داشته است.

گروه تروریستی الاحوازیه که در سال‌های اخیر برنامه ریزی‌های متعددی برای ناامن کردن اهواز به اجرا گذاشته و در جریان اعتراضات مردمی نیز نقش مهمی در به خشونت کشیدن این اعتراضات داشت، می‌خواهد از طریق بی ثبات کردن منطقه، زمینه را برای جدایی خوزستان از ایران فراهم کند؛ همان اقدامی که صدام با حمله به ایران سعی کرد آن را به ثمر برساند، ولی شکست خورد.

این تشکیلات از آغاز تأسیس تا خرداد ۱۳۸۴ اقدام به جذب و آموزش بیش از ۳۰ تن از عناصر دارای تفکرات تجزیه طلبانه و مساعد انجام اقدامات عملیاتی برای وارد شدن به فاز نظامی و… نمود.

تشکیلات مذکور اقدام به بمب گذاری در فرمانداری اهواز، سازمان مدیریت وبرنامه ریزی، سازمان مسکن و شهرسازی، شرکت طرح توسعه نیشکر خوزستان، چاه شماره ۱۷۹ نفت، دو محل از خطوط لوله ورودی و خروجی منتهی به چاه ۱۷۹، خطوط لوله نفت آبادان را به ترتیب در دهم شهریور ۱۳۸۴ و ۷آبان ۱۳۸۴، اداره کل منابع طبیعی استان خوزستان، بانک سامان منطقه کیان پارس، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان، فرمانداری‌های آبادان و دزفول کردند.

حتی در انفجار و عملیات‌های تروریستی سال‌های اخیر در اهواز، نقش «گروه الحوازیه» که همان «جبهه خلق عرب» است و نام خود را از جبهه خلق عرب به الحوازیه تغییر داده کاملاً آشکار است. بعد از حمله ناتو به عراق و حضور ارتش انگلیس در بصره، نقش این گروه در جنوب ایران پررنگ‌تر شد و سازماندهی آن‌ها توسط انگلیس کاملاً مشهود است و مستندات بسیاری در این رابطه وجود دارد.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: