علیرضا فقیهی‌راد

انتقام سخت ملی

کدخبر: 2343571

انتقام از مسببین این جنایت نه صرفا یک مساله احساسی که پاسخی به مطالبه عظیم مردمی و اعاده هویت و غیرت ایرانیان است.

نسیم آنلاین ؛ علیرضا فقیهی راد: پس از حماقت بزرگ دولت تروریسم آمریکا در به شهادت رساندن چهره بین المللی جبهه مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی مهمترین مساله ای که تبدیل به افکار عمومی شده است و رهبرمعظم انقلاب نیز در پیام تسلیت شان وعده آن را دادند چیزی جز «انتقام سخت» نبود. شهید سلیمانی به واسطه رشادت های بی نظیر و خلوص و مردم داری اش محبوب قلوب مردم ایران بود و در همین یک روز گذشته شاهد بودیم مردم سراسر کشور از کوت عبدالله تا سیستان و کردستان و آذربایجان همه و همه سراسر عزا و ماتم شدند. گریه و عزایی که نه تخدیرکننده بلکه حماسی چون رجزهای میدان جنگ است، که تنها مطالبه آنها نیز انتقام سخت و درخور از آمریکای جنایتکار است. گویا مردم نه تنها یکی از فرماندهان محبوب خود را از دست داده اند، بلکه قسمتی از روح و بدن و هویت خود را زخم خورده می بینید که باید التیام یابد.

در همین رابطه بخوانید:

چرا انتقام سخت؟ ۳ نکته درباره پاسخ ایران به ترور شهید سپهبد سلیمانی

لذا انتقام از مسببین این جنایت نه صرفا یک مساله احساسی که پاسخی به مطالبه عظیم مردمی و اعاده هویت و غیرت ایرانیان است. همانطور که پس از واقعه تروریستی حمله به مجلس شورای اسلامی در خرداد 1396 این مطالبه عمومی شکل گرفت و پس از برخورد قاطع نیروهای نظامی ایران با حمله موشکی به مقر داعش موجبات حس غرور، هویت و ایجاد انسجام و یکپارچگی میان ملت شریف و عزیز ایران بودیم.

این حجم از عزاداری های حماسی و مطالبات مردمی برای انتقام سخت که محدود منحصر به یک جریان سیاسی و سلیقه خاص و حتی منحصر به شیعیان نیست، همگی نشان از یک پشتوانه جدی و استوار اجتماعی برای برخورد قاطع و فوری به نیروهای تروریست آمریکا در اقصی نقاط دنیا می باشد.

بنابراین جدای از مسائل نظامی و امنیت ملی که پاسخ و انتقام از تروریست های آمریکایی در منطقه هم موجبات امنیت بیشتر کشور و کاهش نفوذ آمریکا در منطقه و مانع از تکرار چنین گستاخی های بی شرمانه خواهد شد، اساسا انتقام سخت، تامین یک مطالبه عمومی مردمی و اعاده حیثیت و هویت ملی ایرانیان عزیز و شریف می باشد که امروز در غم از دست دادن فرمانده عزیزشان سوگوارند تا اندک مرحمی بردل زخم خورده شان باشد.

ارسال نظر: