فاکس‌نیوز: ایران سخت‌ترین هدف را انتخاب کرد

کدخبر: 2343890

یک رسانه آمریکایی در واکنش به حمله موشکی تلافی‌جویانه ایران به پایگاه‌های تروریستی آمریکا در عراق تاکید کرد ایران‌ هدف‌های آسان‌تری هم داشت، ولی سخت‌ترین هدف را انتخاب کرد و این پیام دارد.

شبکه فاکس‌نیوز به پاسخ کوبنده ایران به جنایت اخیر آمریکا در ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان واکنش نشان داد.

این شبکه آمریکایی تصریح کرد: ایران هدف‌های آسان تری هم داشت، اما سخت ترین هدف را انتخاب کرد که پیام‌های مهمی دارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه عملیات انتقام ترور شهید قاسم سلیمانی را با شلیک‌ موشک‌های بالستیک به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد آغاز کرد.

در بیانیه سپاه پاسداران آمده است: «زمان تحقق وعده صادق فرارسید و به اذن خداوند متعال بامداد امروز در پاسخ به عملیات جنایتکارانه و تروریستی نیروهای متجاوز آمریکایی و انتقام ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه فرمانده قهرمان و فداکار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار پرافتخار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه طی عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی، با رمز مقدس یا زهرا (س) با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به عین‌الاسد را در هم کوبیدند که جزئیات آن متعاقباً به استحضار ملت شریف ایران و آزادگان جهان اسلام خواهد رسید.»

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: