روزهای که انتظارش را می کشیدیم

کدخبر: 2343975

حالا نه فقط یک ملت که یک امت، قیام لله کرده، عزم و اراده کرده، برای مبارزه و انتقام بی قرار است، آرام نمی گیرد...این روزها باید تداوم پیدا کند، روزهای تاریخی که سالیان سال انتظارش را می کشیدیم. نگذاریم این روح جمعی ضد ظلم، این موج خروشان مشتقان جهاد و شهادت فروکش کند و سرد و سست شود. و مهمتر اینکه این روح مبارزه و انتقام را باید به همه میدان های دیگر از رسانه و اقتصاد و علم هم باید تسری دهیم

نسیم آنلاین ؛ علیرضا فقیهی راد: هفته ای که گذشت هرچند با غم بزرگ شهادت حاج قاسم شروع شد و هنوز هم در دل ما تلمبار شده، اما ما که دوران دفاع مقدس را ندیده ایم و در کتاب ها و خاطرات خوانده ایم و شنیده ایم و همیشه حسرت آن روزها را می خوردیم و حالا همان حس و حال و وضعیت را تجربه می کردیم. آن هم از اوج ناامیدی و شکاف اجتماعی بی سابقه، ناگهان با خون شهیدی رسیدیم به اوج حماسه و شور و مبارزه . و مگر نه آن است که سال ها انتظار مبارزه چشم در چشم با آمریکا را می کشیدیم؟

روزهایی که تا شب به فکر انتقام سپری می کردیم و صبح پیش از هرکاری اخبار را به امید انتقام چک می کنیم. روزهایی که در خانه ها و شهرهای ایران همه عزادار اند اما عزایی از جنس حماسه و جهاد. روزهایی که همه فارغ از هرسلیقه سیاسی و حتی دینی یک دل و استوار در یک صف واحد در برابر آمریکا قرار داریم.

هیئت هایمان نه تخدیر کننده که بزم رزم و رجزخوانی و آمادگی برای شهادت شده است. مساجد و پایگاهها و دانشگاهها، گردان های استشهادی شکل داده اند و عده ای در سرمای زمستان در فرودگاه تحصن اعلام آمادگی راه انداخته اند. بی سابقه ترین مراسم های تشییع با ترکیب جمعیتی به شدت متنوع در استان های کشور برگزار شد. سر در خانه ها و مغازه ها بصورت خودجوش پرچم های سیاه عزا و عکس حاج قاسم هنوز بالاست. گروه های مقاومت از عراق و لبنان و سوریه و افغانستان و پاکستان و نیجریه تا فلسطین همه در یک صف واحد ایستاده اند و شاهد تحقق آرزوی امام بر تشکیل هسته های مقاومت در سراسر جهان هستیم.

آمریکایی که هیچ کشوری حتی تصور و تخیل ایستادن در برابر او را به خود نمی دهد با اولین سیلی جا می زند و دم از مذاکره می زند و برای لاپوشانی این شکست تاریخی بازی انحرافی رسانه ای جدیدی باز می کند.

حالا نه فقط یک ملت که یک امت، قیام لله کرده، عزم و اراده کرده، برای مبارزه و انتقام بی قرار است، آرام نمی گیرد...این روزها باید تداوم پیدا کند، روزهای تاریخی که سالیان سال انتظارش را می کشیدیم. نگذاریم این روح جمعی ضد ظلم، این موج خروشان مشتقان جهاد و شهادت فروکش کند و سرد و سست شود. و مهمتر اینکه این روح مبارزه و انتقام را باید به همه میدان های دیگر از رسانه و اقتصاد و علم هم باید تسری دهیم...همه جا را میدان مبارزه واقعی و انتقام سخت کنیم

ارسال نظر: