شکست تیم امید مقابل کره جنوبی

کدخبر: 2344126

تیم فوتبال امید ایران مقابل کره جنوبی شکست خورد تا امیدش برای صعود به المپیک توکیو کاهش یابد.

دیدار تیم فوتبال امید ایران در چارچوب رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو از ساعت ۱۳:۴۵ امروز یکشنبه مقابل تیم فوتبال امید کره جنوبی به میدان رفت که در پایان این دیدار کره جنوبی با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

با این نتیجه صعود کره به مرحله بعدی با ۶ امتیاز قطعی شد و امید تیم ایران برای راهیابی به مرحله بعدی و در نهایت صعود به المپیک کمرنگ شد.

حمید استیلی در این دیدار تیمش را با ترکیب حبیب فرعباسی، امید نورافکن، عارف آقاسی، مجتبی نجاریان، متین کریم زاده، رضا دهقانی، مهدی مهدی خانی، رضا شکاری ( ۸۱ - امیر حسین حسین زاده) مهدی قائدی ( ۷۶ - جعفر سلمانی)، محمد محبی( ۴۲ - علی شجاعی) و اللهیار صیادمنش به میدان فرستاد.

کره جنوبی در دقایق ۲۳ و ۳۵ نیمه اول دو بار به گل رسید تا در نیمه نخست با پیروزی به رختکن برود. در نیمه دوم تیم ایران برای جبران نتیجه بر فشار حملات خود اضافه کرد که این حملات در دقیقه ۵۴ به ثمر نشست. در این دقیقه رضا شکاری از ارسال رضا دهقانی نهایت استفاده را برد و با ضربه سر دروازه کره جنوبی را باز کرد تا اختلاف به حداقل برسد.

در دقیقه ۹۱ علی شجاعی فرصت خوبی برای گلزنی داشت تا کار را به تساوی بکشد اما دروازه بان کره توپ را به کرنر فرستاد.

در دیگر بازی این گروه، ازبکستان با چین روبرو می شود که نتیجه این مسابقه تاثیر زیادی در صعود ایران به مرحله بعد خواهد داشت.

تیم ایران در نخستین بازی خود مقابل ازبکستان به نتیجه تساوی یک - یک رسیده بود. آخرین بازی مرحله گروهی ایران روز چهارشنبه مقابل چین برگزار می شود.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: