شیشه عمر مثلت شوم استکبار جهانی در حال شکستن است

کدخبر: 2344465

کارشناس مسائل سیاسی گفت:‌ امروز شیشه عمر استکبار جهانی در حال شکستن است و بنا به تعبیر کارشناسان اگر بی سرو صدا از منطقه خارج شوند،‌ به نفع شان خواهد بود.

علیرضا صدرا کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این موضوع که شیشه عمر استکبار جهانی در حال شکستن است،‌ اظهار داشت: شیشه عمر مثلت شوم استکبار جهانی در حال شکستن است که در رأس آن آمریکای جهان خوار،‌ صهیونیسم اشغالگر بوده و پرچمدار آن امروزه صهیونیسم سعودی است.

وی ادامه داد: برهمگان روشن بوده که این شیشه عمر استکبار جهانی در حال شکستن است. امروز این شیشه ترک برداشته و جریانات و حوادث منطقه نه تنها به نفع آنها نیست، بلکه به ضررشان است و هر روز به نفع جریان جبهه مقاومت به صورت روزافزون می‌شود.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد:‌ اگر استکبار جهانی به ویژه آمریکا در منطقه آسیای غربی و جنوب غربی، بشکند و ازبین برود که البته الان در حال فروپاشی است، آمریکا باید به خانه خود برگردد و دست از منطقه بردارد. زمانی که این اتفاق رخ دهد، ارتجاع منطقه خاورمیانه تمام می شود و منطقه همان منطقه آسیای غربی و جنوب غربی اسلامی خواهد شد.

وی بیان کرد: آنها همه تلاش مذبوحانه خود را می کنند تا از منطقه خاورمیانه خاج نشود، درحالی که اگر روشنفکران و اندیشمندان غربی حتی صهیونست‌ها به این موضوع برسند که بی سر و صدا از منطقه خارج شوند و به ایجاد تنش افزایی نپردازند، به نفع شان خواهد بود چراکه در آینده می توانند رابطه سالم با منطقه داشته باشد، اما متأسفانه امروز شاهد هستیم که آنها دست به تحرکاتی می زنند و روز به روز وضعیت شان بدتر می شود.

صدرا اظهار داشت:‌ پیام تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران‌شان مقاومت، پیروزی و پایداری جریان مقاومت و پیوستگی و گسترش روز افزون آن است. حتی آنهایی که تردیدی داشتند، در این مراسم تشییع شاهد بودند که نه تنها کل منطقه بلکه جهان و حتی آنهایی که ارتباط مستقیمی با جریان مقاومت نداشتند،‌ برای شهادت سردار اشک می ریختند. این امر چیزی جز اراده و رحمت خداوند بر پیروزی جبهه حق و ذلت و شکست ذلیلانه جبهه باطل نبود.

وی خاطرنشان کرد: وعده الهی است که هر کس صبور و مؤمن باشد، خداوند به کمک او خواهد آمد و در مراسم تشییع شهید سردار سلیمانی شاهد بودیم که همه یکصدا فریاد زدند و روبروی سلطه، اشغال، غصب و ارتجاع، جبهه گرفتند و این جبهه «ید واحد» شد. در این جریان و به تعبیر سایر کارشناسان غربی شاهد بودیم که ترامپ وحشت کرده بود؛ چراکه این امر سبب شد تا باری دیگر وحدت، قدرت و اقتدار در جبهه حق و جبهه مقاومت برقرار شود.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: