نابینا شدن چشم خبرنگار فلسطینی به دست سربازان صهیونیست

کدخبر: 2344604

نظامیان رژیم صهیونیستی با پرتاب گاز اشک‌آور به سمت چشم یک خبرنگار فلسطینی هنگام پوشش راهپیمایی بازگشت، بینایی چشم چپ وی را برای همیشه گرفتند.

در دسامبر ۲۰۱۸ بود که نظامیان رژیم صهیونیستی با پرتاب گاز اشک‌آور به سمت خبرنگار فلسطینی «عطیه محمد درویش» هنگام پوشش راهپیمایی‌های بازگشت در مرز غزه، چشم چپ او را هدف گرفتند.

بر اساس گزارش وبگاه «دنیاالوطن»، معاینات پزشکی که این خبرنگار فلسطینی اخیرا در اردن و نزد متخصصان انجام داده، نشان داد که وی برای همیشه بینایی چشم چپ خود را از دست داده است.

پس از این موضوع بود که موجی از ابراز همدردی و همبستگی با درویش در شبکه‌های اجتماعی بویژه در محافل رسانه‌ای به راه افتاد.

یک خبرنگار به نام «هاجر حرب» نوشت، باید فرصتی برای عطیه درویش فراهم کرد تا با همین چشمی که از دست داده به سرتاسر جهان و به همه نشان دهد که اسرائیل مرتکب جنایت جنگی می‌شود.

عکاسی به نام «فتحی خالدی» نوشت، روز بسیار غمناکی است؛ درویش بسیار فعال و بلندپرواز بود و آرزوهای زیادی داشت. «غالیه حمد» خبرنگار الجزیره هم اعلام کرد، این بهایی که چشم‌های حقیقت در مقابله با جنایات رژیم اشغالگر پرداخته‌اند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: