مدیرعامل توزیع برق تهران: میزان مصرف در ایران چهار برابر مصرف جهانی است

کدخبر: 890611

هاشمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: ایران با ۷۰ هزار مگاوات ظرفیت نصب شده بیشترین ظرفیت تولید برق را در خاورمیانه دارا است

به گزارش «نسیم»، سید محمد هاشمی با بیان اینکه ایران از نگاه تامین برق در دنیا دارای رتبه 14 است ، اظهار داشت: ضریب نفوذ برق در ایران 99.9 درصد است در حالی که یک و نیم میلیارد از جمعیت دنیا از برق بی بهره اند.
مدیرعامل توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: شرکت توزیع برق تهران بزرگ دارای بیش از چهار میلیون مشترک و 35 درصد تاسیسات زمینی در بخش توزیع برق است .
هاشمی تصریح کرد: پیک بار تابستان گذشته 45 هزار مگا وات بود که 4 هزار مگاوات آن به عهده شرکت توزیع نیروی برق تهران بوده است.
وی ادامه داد: البته تامین برق بیش از 3 هزار و 700 مگاوات آن، در 17 روز و روزی 6 ساعت بوده است .
هاشمی ساعات پیک برق در تابستان را از ساعات11 تا 15 بعد از ظهر و شبها از ساعات21 تا 23 اعلام کرد و اظهارداشت: صنعت برق تلاش های فراوانی جهت برق رسانی به مردم انجام می دهد اما تاسیساتی که در صنعت برق استفاده می شود بیشتر از جنس فلز بوده و دارای ظرفیت معین است .
مدیرعامل توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: در قبوض برق، قدرت قراردادی 15 آمپر درج شده که مشترکان حق دست کاری و افزایش آن را ندارند زیرا تاسیسات بر مبنای ظرفیت نصب شده است و دستکاری آن باعث قطع برق می شود.
ارسال نظر: