"فادیا الدیب": درهای سوریه به روی توطئه‌گران بسته است

کدخبر: 891331

رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس سوریه افزود: شرکت مردم سوریه در انتخابات نشان دهنده عزم ملی برای بازسازی کشورشان است/ درهای سوریه برای کسانی که به دنبال کمک رسانی واقعی هستند، باز است

به گزارش خبرنگار«نسیم» مهم ترین محورهای سخنان فادیا الدیب رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس سوریه در دومین اجلاس"کمیسیون های سیاست خارجی کشورهای دوست سوریه" بدین شرح است:

- کشورهای غربی مرتب برای غربی ها سلاح و مهمات ارسال می کنند این درحالی است که کشور ما به غذا و دارو نیاز دارد؛ تجهیز و ارسال سلاح برای گروه های تکفیری تحت پوشش ارسال دارو به سوریه از سوی برخی از این کشورها انجام می شود.

- نظام سوریه به دنبال ایجاد آشتی ملی است و دولتمردان ما نیز به دنبال مصون نگه داشتن کشور از خونریزی ها و کشتار هستند.

- این اولین بار است که انتخابات به شیوه کنونی در سوریه برگزار می شود و این پیام ما برای دنیا است تا بگوئیم کسانی که به دنبال دموکراسی هستند باید چشم به صندوق های رای بدوزند نه صندوق های مهمات.

- شرکت مردم در انتخابات نشان دهنده عزم ملی برای بازسازی کشورشان است.

- شرایط از روی زمین از آنچه در ذهن ها می گذرد بهتر است و انتخابات سوریه خیلی بهتر از کشورهایی که در شرایط مشابه ما قرار داشتند، برگزار خواهد شد.

- از چین و سوریه که در شورای امنیت از سوریه دفاع کردند متشکریم.

- درهای سوریه همواره برای کسانی که به دنبال کمک رسانی واقعی به ملت ما هستند، باز است و دیوارهای کشورم برای توطئه گران علیه ملتم بسته است.

ارسال نظر: