باهنر:آیت الله مهدوی کنی مراد و مرشد قاطبه اصول گرایان است

کدخبر: 892727

نایب رئیس مجلس در پاسخ به «نسیم» گفت: آیت الله مهدوی کنی از قبل از انقلاب مراد خیلی از انقلابیون بودند و هستند/ علاقه ایشان به امام و ولایت عامل اساسی حرکت ایشان در مسیر صحیح است

محمدرضا باهنر در حاشیه عیادت از آیت الله مهدوی کنی با حضور در جمع خبرنگاران رئیس مجلس خبرگان رهبری را فردی دغدغه‌مند برای نظام و انقلاب معرفی کرد و افزود: آیت الله مهدوی قبل از انقلاب مراد خیلی از انقلابیون بوده و تا امروز هم این ویژگی را حفظ کرده اند. ویژگی خاص آیت الله مهدوی دغدغه ایشان در مسیر حرکت درست و نگه داشتن خط درست و صحیح برای رهپویان و کسانی که در مسیر انقلاب بوده اند است.

وی تصریح کرد آیت الله مهدوی کنی مراد و مرشد قاطبه اصول گرایان بوده و هستند و کسانی که در فضای اصولگرایی قدم می زنند مستقیم یا با واسطه تحت تاثیر افکار ایشان قرار دارند.

وی با اشاره به کسالت چندساله ایشان اشاره و تاکید کرد: اگر دیگر کسانی این بیماری ها را داشتند ممکن بود بهانه خوبی برای این باشد که در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) شرکت نکنند ولی علاقه مندی ایشان به امام و ولایت که عامل اساسی برای داشتن مسیر درست است ایشان را در این مراسم حاضر کرد. امیدوایم انشالله وجود ایشان همچنان بالای سر ما باشد.

ارسال نظر: