نایب‌رئیس کمیسیون آموزش مجلس: تحقق نظام هماهنگی پرداخت حقوق ضروری است

کدخبر: 900161

کوچکی‌زاده افزود: سال گذشته ۱۴۶ میلیارد تومان جهت بهسازی وسایل گرمایشی مدارس اختصاص یافته است/ نظام رتبه‌بندی کردن معلمان از مهمترین مطالبات اعضای کمیسیون مجلس و معلمان است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، جبار کوچکی‌زاده در نشست اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با مسئولین آموزش و پرورش استان اردبیل در سرعین گفت: طرح هیأت‌امنایی‌ کردن مدارس آموزش و پرورش در ادامه‌ هیأت‌امنایی‌ کردن دانشگاه‌ها لازم و ضروری است و باید در جلسات مجلس پیگیری شود. نظام رتبه‌بندی کردن معلمان نیز یکی از مهمترین مطالبات اعضای کمیسیون مجلس و معلمان است. اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان علاوه بر ایجاد انگیزه در معلمان باعث افزایش حقوق و بالارفتن کیفیت نظام آموزشی می‌شود. در راستای کیفی‌سازی و رفع مشکلات دانشگاه فرهنگیان در مقطعی 150 و در مقطعی 30 میلیارد تومان به ردیف بودجه آن اضافه شده است.

کوچکی‌نژاد اظهار داشت: سال گذشته از محل عوارض گاز 146 میلیارد تومان جهت بهسازی وسایل گرمایشی مدارس اختصاص یافت. امسال مهمترین مطالبه کارکنان آموزش و پرورش تحقق نظام هماهنگی پرداخت حقوق است و اعتراض معلمان نه به کمبودها بلکه تبعیض ایجاد شده در پرداخت حقوق بین وزارت آموزش و پرورش و سایر وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها است.

ارسال نظر: