فریبا متخصص و شاهرخ فروتنیان در "رسم رفاقت" هم بازی شدند

کدخبر: 902103

مدیر گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو گفت: پیش تولید این فیلم به کارگردانی رهبر قنبری، روزهای پایانی را می‌گذارد و تکلیف بیشتر عوامل مشخص شده/ این تله‌فیلم متناسب با نیازهای نوجوانان تولید می‌شود

به گزارش «نسیم»، مهدی کریمی افزود: تا امروز حضور شاهرخ فروتنیان، فریبا متخصص، رضا توکلی و آزیتا ترکاشوند در این تله فیلم قطعی شده و در صورت توافق‌ها نهایی حسن عباسی و جلیل فرجاد نیز در این پروژه هنرنمایی خواهند کرد.

وی افزود: «رسم رفاقت» به تهیه اصغر پورهاجریان کاری از گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه کودک و خانواده است که رهبر قنبری آن را در ژانر کودک و نوجوان و برای پخش در روز نوجوان می‌سازد.

کریمی گفت: این تله فیلم درباره فرید و پویا دو نوجوان تکواندو کار است که دوستی خوبی با یکدیگر دارند، اما توجه ویژه پدر پویا به سعید ماجراهای دیگری را برای این دو دوست رقم می‌زند.

وی افزود: این تله فیلم را عباس شیرمحمدی نوشته، همه لوکیشن‌های آن در تهران قرار دارند و سالن تکواندو و سالن مسابقه از فضاهای اصلی این فیلم خواهند بود.

از دیگر عوامل این تله فیلم می‌توان به فرزام گل سفیدی تصویربردار، عقیل تقی‌زاده برنامه ریز، آبتین برقی طراح صحنه و لباس، علیرضا باقربیگی طراح گریم و مدیر تولید، مجید یوسفی صداگذارو میکس، مهران کرمی تدوینگر، محسن پورهاجریان مجری طرح، حمید اسلامی صدابردار و منصور ناظمی مدیر تدارکات اشاره کرد.

ارسال نظر: