دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین: مردم غزه! امروز شما مستحق درود هستید

کدخبر: 920476

رمضان عبدالله شلح در کنفرانس خبری خطاب به مردم غزه گفت: برگزاری جشن و شادی حق شماست و امروز روز شماست؛ امروز شما نشان دادید که زمان ترس از اسرائیل گذشته است

شبکه الجزیره گزارش داد: رمضان عبدالله شلح دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کنفرانس خبری گفت: از همه رسانه هایی که در پوشش خبری جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و مبارزه قهرمانانه مقاومت فلسطین مشارکت داشتند تشکر می کنم. در بیروت پایتخت پیروزی ها قرار داریم و قصد ندارم از پیروزی مقاومان که مورد تکریم هستند بگویم بلکه برای اعلام وفاداری به شهدا و فرستادن درود بر ملت فلسطین که قهرمانانه ایستادند و برای چندمین بار پیروزی و معجزه آفرید حضور یافته ام.

از اینجا با توجه به رویکرد جنبش جهاد اسلامی و گروههای مقاومت سخن می گویم. ابتدا به ملت فلسطین و ملتهای اسلامی و عربی و همه ملتهای آزاده که در سراسر جهان ما را یاری دادند درود می فرستم. اما درود ویژه ما بر مردم نوار غزه است. اکنون شما در حالی شادی هستید و پرچم هایتان را در سراسر نوار غزه به اهتزاز درآورده اید. برگزاری جشن و شادی حق شماست و امروز روز شماست.

امروز شما نشان دادید که زمان ترس از اسراییل گذشته است. جهان گمان می کرد که کسی نمی تواند در برابر اسراییل بایستد اما شما این کار را کردید. همه گمان می کردند که کسی به خود جرات جنگ با اسراییل را نمی دهد اما شما این کار را انجام دادید. این گمان هم وجود داشت که کسی نمی تواند یک یا چند ساعن در برابر ارتش اسراییل بایستد اما شما در حدود دو ماه ایستادگی کردید.

امروز شما مستحق درود هستید چرا که مقاومت شما بیش از حد تصور بود. مقاومت شما برای ما تعجب برانگیز نبود زیرا شما را می شناختیم بنابر این در میدان سیاست هم مقاومت کردیم. ما در مذاکرات به پایه ای قدرتمند تکیه کردیم که نامش ملت فلسطین بود. به همه منازل، خانواده شهدا، مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدا که قیمت این حماسه را پرداختند درود می فرستیم. شما پیروزی را رقم زدید که مستحق هرگونه سلام و درود و افتخار است.

شما بهترین ملت بودید که برای امت ما افتخار آفریدید. به گردانهای مقاومت می گویم نه فقط به گردان قدس که به عنوان سخنگوی آن هستم، بلکه به همه گردانهای مقاومت فلسطین بدون استثناء می گویم ای قهرمانان فلسطین در این شرایط و وضعیت سخت و بسیار پیچیده که منطقه خاورمیانه در آن قرار دارد معجزه آفریدید و همه جهانیان را انگشت به دهان کردید و قدرت تصمیم گیری را از دشمن گرفتید تا اینکه سران رژیم صهیونیستی در روزهای آخر به جنون کشیده شدند.

آنچه امروز به دست آمده را شما با صبر و مقاومت و خون و آتش نوشتید و به همه کسانی که به فلسطین پشت کردند اعلام کردید که فلسطین فراموش شدنی نیست و جنایت نابخشودنی که دهها سال قبل بر آن تحمیل شده عیر قابل بخشش و فراموش ناشدنی است.

شما مردانه جنگیدید و اثبات کردید که اتکاء ما به شما بی مورد نبوده است. در سال 2012 که جنگ بر ما تحمیل شد به فرماندهان گردان قدس و به شهید احمد الجعبری فرمانده قسام گفتم پس از این جنگ اگر جنگی آغاز گردد چاره ای جز پیروزی در آن نداریم. پیروزی برای ما یک انتخاب نیست بلکه واجبی است که برای آن باید تلاش کنیم. امروز شما مقاومان به عهد خود وفا کردید.

ارسال نظر: