رمضان عبدالله: فرماندهان صهیونیستی را مجبور کردیم در محاسبات خود تجدید نظر کنند

کدخبر: 925499

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت: پیروزی مقاومت در جنگ اخیر غزه نشان داد اسرائیل در سخت‌ترین شرایط خود قرار دارد/ از رهبری و مردم ایران به دلیل پشتیبانی همیشگی از مقاومت در فلسطین تشکر می‌کنم

به گزارش خبرنگار «نسیم»،‌ رمضان عبدالله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنرانی خود در همایش بین‌المللی علمای اسلامی در حمایت از مقاومت فلسطین که امروز در تهران برگزار شد با اشاره به پیروزی‌های اخیر مقاومت فلسطین در غزه گفت: این پیروزی نتیجة مقاومت 50 روزه و پایداری مردم فلسطین است.

وی با تأکید بر اینکه همة آزادگان در نبرد خود در مقابل صهیونیست‌ها پیروز شدند گفت: دلیل این پیروزی این است که رژیم صهیونیستی حتی نتوانستند ذره‌ای دستاورد برای خود بدست بیاورند.

وی ادامه داد: مردم با مقاومت خود نشان دادند حق همیشه پیروز است و ملت ما نشان داد چیزی دارا هستند که می‌تواند در برابر همة قدرتمندان بایستد و آنها را در هم بکوبد.

رمضان عبدالله با مقایسة پیروزی اخیر غزه با جنگ 33 روزة حزب الله لبنان با رژیم صهیونیستی گفت: شکستی که ما در غزه بر این رژیم تحمیل کردیم مانند همان شکستی بود که در سال 2006 مقاومت اسلامی لبنان بر رژیم صهیونیستی وارد کرده بود و این رژیم نتوانست در برابر چنین نیروی الهی عظیم قد علم کند.

وی تأکید کرد: ما فرماندهان صهیونیستی را مجبور کردیم در محاسبات خود تجدیدنظر کنند این پیروزی نشان داد اسرائیل در سخت‌ترین شرایط خود است.

رمضان عبدالله ادامه داد: امروز ایران، سوریه، لبنان و مقاومت اسلامی فلسطین نشان دادند که از نیروی عظیم الهی برخوردار هستند.

وی پیروزی اخیر غزه را در راستای به دست آوردن مجدد جایگاه این باریکه در دنیا دانست و تأکید کرد: امروز جهاد اسلامی نشان داده است که می‌تواند با مقاومت در برابر همه فزونی‌طلبی‌ها بایستد و همه سلاح‌ها را متوجه این رژیم خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه قدرت عظیم الهی موجب التیام زخ‌های مقاومت خواهد شد گفت: خداوند متعال هرگز مردم فلسطین را فراموش نخواهد کرد.

وی با اشاره جانفشانی‌ها در فلسطین گفت: خون شهدا به عنوان عاملی است که می‌توانیم بر اساس آن راه را تا انتهای ادامه دهیم.

رمضان عبدالله تأکید کرد: ما اکنون به همه نشان داده‌ایم که اگر مسلمانان در کنار فلسطین باشند می‌توانند دستاوردهای بسیاری به دست بیاورند.

شیخ رمضان با تأکید بر وحدت در میان همة گروه‌های فلسطینی گفت: ما در نبرد با اسرائیل اختلافات در داخل را فراموش خواهیم کرد و همه یکپارچه در برابر دشمن صهیونیستی خواهیم ایستاد.

رمضان عبدالله افزود: جانفشانی مقاومت فلسطین میتواند نشاندهنده راه روشن برای ما باشد امروز همة ما برانگیخته شدیم برای مقاومت در برابر اسرائیل و می‌دانیم پیروزی غزه پیروزی همة مسلمانان است.

رمضان عبدالله با تأکید بر اتحاد میان جهان اسلام گفت: همه تلاش‌ها در همدگیر ادغام خواهیم شد تا ویرانی‌های صهیونیست‌ها را مجدداً بازسازی کنیم.

رمضان عبدالله در پایان از جمهوری اسلامی ایران، رهبری و مردم ایران به دلیل پشتیبانی همیشگی از مقاومت در فلسطین تشکر کرد.

ارسال نظر: