نخستین سمینار تخصصی- آموزشی پمپ و تجهیزات و سیستم‌های وابسته صنعت نفت برگزار می‌شود

کدخبر: 928112

دبیر علمی سمینار در گفتگو با «نسیم» افزود: این سمینار دوم مهرماه در مرکز همایش‌های پژوهشگاه صنعت نفت با حضور متخصصان و اساتید برجسته یکی از سازندگان معتبر اروپایی برگزار می‌شود

وی افزود: سمینار تخصصی- آموزشی پمپ و تجهیزات و سیستم‌های وابسته صنعت نفت برای اولین بار در کشور و با حضور متخصصان و اساتید برجسته یکی از سازندگان معتبر اروپایی در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود.

شهرام الوندی، دبیر علمی این سمینار اظهارداشت: پمپ‌ها در واقع قلب تپنده صنایع مختلف به خصوص صنعت نفت می‌باشند و آموزش چگونگی انتخاب، خرید، بهره‌برداری و تعمیرات آنها می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش هزینه‌ها و همچنین افزایش طول عمر واحدهای تولیدی داشته باشد.

وی افزود: هدف از برگزاری این سمینار نیز ارائه مطالب علمی و متعدد در خصوص پمپ‌های فرایندی با استاندارد API 610 و بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های روز دنیا است و حضور مدرسان با تجربه از یکی از پمپ‌سازان معتبر اروپایی، بر بار علمی این سمینار افزوده است.

الوندی با اشاره به موضوع تحریم‌های بین‌المللی علیه کشور افزود: با بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی، پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب و استفاده از فناوری‌های روز دنیا، می‌توانیم با تبیین دانش فنی نسبت به بومی‌سازی تجهیزات و نیازمندی‌های صنایع مختلف کشور پرداخته و تحریم‌های ناعادلانه بین‌المللی را ناکارآمد کنیم.

گفتنی است، این سمینار روز دو مهرماه سال جاری در مرکز همایش‌های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌گردد و علاقمندان می‌توانند برای حضور در آن با شرکت تاپکو (تجهیز ارگ پارسیان) مکاتبه کرده و یا با شماره تلفن‌های 021-44156802 الی 5 تماس حاصل کنند.

ارسال نظر: