"شب کوک" با کشف خوانندگان مستعد از شبکه نسیم سردرآورد

کدخبر: 930893

این برنامه تلویزیونی از امشب، اول مهرماه ساعت ۲۲:۳۰ پخش خود را آغاز می‌کند؛ پخش آهنگ‌های درخواستی، دعوت از خوانندگان مستعد اما غیرحرفه‌ای و معرفی آثار با ارزش از محورهای "شب کوک" است

به گزارش «نسیم»، برنامه "شب کوک" از امشب اول مهر ساعت 22:30 از شبکه نسیم پخش می‌شود.

شب کوک در آیتم تازه نفس با دعوت از خوانندگان با استعداد کشورمان که تاکنون فرصتی برای فعالیت حرفه‌ای نداشته اند، آنها را معرفی می کند و امشب قطعه "آسمان ایران" با حضور حامد طاها خواننده جوان کشورمان در شب کوک شنیده می شود.

از دیگر بخش های این برنامه می توان به پخش آهنگ های درخواستی مخاطبان از احسان خواجه امیری، رضا صادقی، بنیامین بهادری، فرزاد فرزین، محسن یگانه، مرتضی پاشایی، بهنام صفوی، مازیار فلاحی، مهدی یغمایی، محمد علیزاده، محسن چاوشی، بابک جهانبخش و ... اشاره کرد.

گفتنی است، این برنامه آثار با ارزش و پر محتوای موسیقی سنتی، پاپ، قومی و محلی با مضامین اجتماعی، ملی، انقلابی، مذهبی و تحلیل و بررسی وضع موسیقی کشور را به مخاطبان خود ارائه می کند.

برنامه "شب کوک" شبکه نسیم به کارگردانی و اجرای باربد بابایی و تهیه کنندگی هادی دمیرچی روی آنتن شبکه نسیم می رود.

3000054 شماره پیامک "شب کوک" است که بینندگان و علاقمندان محترم می‌توانند برای اعلام نظرات، درخواست حضور در برنامه برای اجرای قطعه و درخواست پخش آثار خوانندگان زیر با آن در ارتباط باشند.

ارسال نظر: