شبکه سحر سریال "راز ققنوس" را برای بینندگان کردزبان پخش می‌کند

کدخبر: 936109

این سریال به مدیریت دوبلاژ ابراهیم بومی در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در مرکز مهاباد به زبان کردی دوبله شده و روی آنتن رفته است/ "راز ققنوس" داستانی پلیسی- اجتماعی دارد که به کارگردانی نادر مقدس ساخته شده است

به گزارش «نسیم»، سریال تلویزیونی "راز ققنوس" محصول شبکه تهران است و نادر مقدس کارگردانی و احمد میرعلایی تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته اند.

جواد رعدی (دکترپرهام)، احمد نقده (بیژن)، تارا امیری (مادر)، پرشنگ بشیری (بیتا)، ابراهیم بومی (فرهاد)، محمد یوسف زاده (سروان)، کمال ریزه ای (گروهبان)، محمدعلی مکری (دکتر)، سعادت مرتضوی (بهار)، حیدر فرند (نادر)، رزگار پایمرد (نوری)، هاوری شاهین پور (دستیار)، نادر لهراسبی (سرهنگ)، جمیله آبروش (گلاب)، شهباز شاهین پور و آسیه رون از جمله صداپیشگان کردزبان هستند که در دوبله این اثر به گویندگی پرداخته اند. صداگذاری دوبله این سریال نیز توسط ابراهیم بومی انجام شده است.

این سریال تلویزیونی، داستانی پلیسی- اجتماعی دارد و درباره یک پزشک متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی به نام پرهام است که به دلیل اقدامات و فعالیت های متفاوت، بدیع و خلاقانه اش در زمینه جراحی زیبایی مورد توجه رسانه های داخلی و خارجی قرار می گیرد، اما همین مسئله باعث می شود که عده ای از کار او سوء استفاده کنند و ماجراهایی را برایش رقم بزنند.

از جمله بازیگرانی که در سریال "راز ققنوس" نقش آفرینی کرده اند عبدالرضا اکبری، بهزاد خداویسی، فاطمه گودرزی، امیر مهدی کیا، مهدی میامی، پوراندخت مهیمن، عنایت­الله بخشی، افشین نخعی، هادی قمیشی، مهرداد فلاحتگر، اتابک نادری و شیرین ایزدی را می توان نام برد.

سریال تلویزیونی "راز ققنوس" هر شب ساعت 21:45 به وقت تهران از سیمای کردی شبکه سحر پخش می شود.

ارسال نظر: