"خدمات الکترونیکی دولت در خوزستان به دفاتر پیشخوان و پستی محول می‌شوند"

کدخبر: 936232

مدیرکل پست خوزستان گفت: حدود ۱۰۵۰ دفتر و نقطه تماس با مردم در استان ایجاد کرده‌ایم/ شرکت های موازی با پست باید حذف شوند/ ۴۲ میلیون مرسوله در یک سال اخیر در خوزستان ارسال شده است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، مهران حموله، مدیرکل پست استان خوزستان، امروز در نشست خبری به مناسبت هفته پست، از افتتاح سرویس تعیین زمان پست در سراسر استان از فردا خبر داد، و اعلام کرد: طی جلسه‌ای که امروز در استانداری داشتیم مقرر شد تمامی خدمات الکترونیکی دولت در استان به دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر پستی محول شود .

حموله افزود: حدود 1050 دفتر و نقطه تماس با مردم در استان ایجاد کرده‌ایم که به ازای هر 60 کیلومتر مربع یک نقطه دسترسی ایجاد شده است. در یک سال منتهی به مهرماه امسال بالغ بر 42 میلیون مرسوله پستی را دریافت و ارسال کرده‌ایم که به ازای هر فرد خوزستانی 9 مرسوله است . اکنون حدود 450 خدمت مختلف از جمله خدمات نیابتی برای ثبت احوال و سرویس تعیین زمان دریافت مرسولات TLS برای مردم استان انجام می‌دهیم و توانایی انجام بیش از 800 خدمت مختلف را داریم.

وی افزود: پست استان خوزستان چهار سال متوالی است که به عنوان دستگاه برتر پست و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزیده می‌شود. هم‌چنین درسال 92 در شاخص‌های ترافیک، کیفیت، درآمد و هزینه رتبه دوم بعد از استان تهران را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر: