حاجی‌بابایی: همگرایی بین اصولگرایان از مهمترین نیازهای نظام است

کدخبر: 938186

وزیر سابق دولت دهم در گفتگو با «نسیم» افزود: ولایت، نخ تسبیح اصولگرایی است/ کنار گذاشتن منافع شخصی و ارتباط مستمر احزاب اصولگرا، در ایجاد همگرایی اصولگرایان مؤثر است/ باید گفتمان درونی اصولگرایان تقویت شود

حمیدرضا حاجی‌بابایی، وزیر سابق دولت دهم و فعال اصولگرا در گفتگو با «نسیم» نخ تسبیح اصولگرایی و اتحاد آنها را ولایت خواند و گفت: برای رسیدن به همگرایی و وحدت در بین گروه‌‌های مختلف اصولگرایی این است که مصالح نظام و ارزش‌های نظام را بر خود و حزب و گروه برتری دهیم و به اصول خود پشتیبانی کنیم.

وی در ادامه افزود: کنار گذاشتن منافع شخصی و گروهی به نفع منافع اصولگرایی و کنار هم قرار گرفتن احزاب جریان اصولگرایی و تحمل کردن یکدیگر و حتی نقدهای یکدیگر می‌تواند در شکل‌گیری این اتحاد و همگرایی مؤثر باشد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه مردم ایران مردمی اصولگرا هستند و چشم به اتحاد و تصمیمات اصولگرایان دارند تأکید کرد: قدم‌های خوبی تاکنون برای این اتحاد برداشته شده است و امیدواریم این اتحاد شکل گیرد.

وی با اشاره به تجربیات قبل در بین اصولگرایان ادامه داد: هرجا اصولگرایان از یکدیگر فاصله گرفته‌اند شکست خورده‌اند و هزینه‌های سنگینی به نظام تحمیل شده است، همه اصولگرایان به نحوی به این ضرر و زیان آگاه هستند و امیدواریم گفتمان درون سازمانی اصولگرایان تقویت شود.

این فعال اصولگرایی سعه صدر و تحمل برای اصولگرایان را از مهمترین ملزومات اتحاد بین اصولگرایان خواند و خاطر نشان کرد: علیرغم بحث و جدل‌های بسیار بین اصولگرایان، امروز نیازمند جبران گذشته هستیم و باید حول محور ولایت و ارزش‌های نظام قدم‌های مؤثری بردارند.

حاجی بابایی در پایان تأکید کرد: اتحاد و همگرایی بین اصولگرایان از مهمترین نیازهای نظام است نه فقط اصولگرایان.

ارسال نظر: