"تراژدی" و " بچگیتو فراموش نکن" به اکران راه پیدا کردند

کدخبر: 938376

محمدحسن نجم به «نسیم»، گفت: "تراژدی" آزیتا موگویی بعد از "آتش بس۲" در گروه فرهنگ و "بچگیتو فراموش نکن" جلال فاطمی نیز بناست آذرماه و بدون سرگروه روی پرده سینماها برود/ علاقه‌ای به کارگردانی ندارم؛ تهیه‌کننده باشم بهتر است

محمدحسن نجم مدیرتولید سینمای ایران به خبرنگار «نسیم»، گفت: دو فیلم را در آستانه اکران داریم؛ یکی فیلم "تراژدی" آزیتا موگویی است که بعد از "آتش بس2" در گروه فرهنگ اکران خواهد شد و دیگری "بچگیتو فراموش نکن"جلال فاطمی که بناست آذرماه و در گروه آزاد یعنی بدون سرگروه اکران شود. هر دو فیلم تهیه خودم است و برنامه هایی ویژه برای اکران آنها دارم.

وی ادامه داد: قرار داشتیم که یک کاری را هم تولید کنیم اما به دلایل مختلف که نبود شرایط مناسب تولید و عدم توانایی جمع آوری امکانات موردنیاز بود کار به بن بست خورد. حالا منتظر اکران این دو فیلم هستم تا بعد برای ادامه کار تصمیم بگیرم.

نجم که سابقه مدیریت تولید آثاری چون "پرونده هاوانا" و "سنگ کاغذ قیچی" را در کارنامه دارد درباره اینکه چرا مستقلا کارگردانی نمی‌کند به «نسیم» گفت: کارگردانی نه مورد علاقه من است و نه اینکه تخصصم است. ترجیح میدهم کاری را که متخصص انجام آن هستم پی گیرم به جای اینکه از این شاخه به آن شاخه بپرم.

این سینماگر خاطرنشان ساخت: طبیعی است که بسیاری از چهره های سینمایی برای دیده شدن به کارگردانی روی می آورند اما شخصا فیلد تخصصی خودم را ترجیح میدهم. کارگردانی، کار من نیست و هیچ وقت به سمت کارگردانی نمیروم.

ارسال نظر: