کوچکی‌نژاد: "نیلی احمدآبادی" به "حسام‌الدین آشنا" باخت

کدخبر: 943928

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در گفتگو با «نسیم» افزود: اگر رویه دولت برای معرفی کردن گزینه‌های وزارت علوم تغییر نکند موضع مجلس همچنان سخت می‌ماند

جبار کوچکی‌نژاد، عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفتگو با «نسیم» افزود: رأی بسیار پایینی که نمایندگان به نیلی دادند این پیام را به روحانی منتقل کردند که باید به دغدغه نمایندگان توجه شود. وزارت علوم محل سهم خواهی احزاب و افرادی که در فتنه دخیل بودند نیست.

وی اظهار داشت: اگر رویه دولت در معرفی گزینه‌های وزارت علوم به همین شکل پیش برود مجلس از موضع خود کوتاه نمی‌آید. شما به روند رأی اعتماد به نیلی دقت کنید، همه همان حرف‌ها و دغدغه‌های استیضاح فرجی دانا بود.

کوچکی‌نژاد افزود: مشاور رئیس‌جمهور به نمایندگان تهمت زده است. نمایندگان مجلس نسبت به وزارت علوم نگرانی دارند و این را با رأی عدم اعتماد به بعضی از افراد نشان داده‌اند. رئیس‌جمهور باید به دغدغه نمایندگان توجه کند و با نمایندگان سر انتخاب وزیر مشورت نماید.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: نیلی احمدآبادی شدیدا به حسام‌الدین آشنا باخت. انتظار داشتیم رئیس‌جمهور دیدگاه آشنا را اصلاح کند و از نمایندگان عذرخواهی کند.

ارسال نظر: