حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا واحدی به نهاد کتابخانه‌های عمومی رفت

کدخبر: 954185

علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی طی حکمی حجت الاسلام سیدمحمدرضا واحدی را به عنوان معاون امور استان ها، مجلس و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی انتخاب کرد

به گزارش «نسیم»، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حکمی حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمـدرضا واحدی را به عنوان معاون امور استان ها، مجلس و مشارکت های این نهاد منصوب کرد.حجت الاسلام والمسلمین واحدی علاوه بر تحصیلات در دروس خارج فقه و اصول، فوق لیسانس فقه و مبانی حقوق است.

وی پیش از این سابقه معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مشاور فرهنگی رئیس جهاد دانشگاهی کشور، کارشناس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارزیابی آثار ارزشمند، رئیس انجمن ادبی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه اجرایی خود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین واحدی نویسنده ده ها مقاله ی فرهنگی در مطبوعات است و تالیف 16 نسخه کتاب از جمله کتاب "زندگی برتر"، "بانوی ناشناخته" و مجموعه "عاشقانه ها" در 6 جلد و رمان " آقای سلیمان ! می شود من بخوابم " را سابقه فرهنگی خود به جای گذاشته است.

از جمله فعالیت های فرهنگی و آموزشی وی می توان به برگزاری جلسات هفتگی نقد شعر و اداره ی کارگاه ادبی از سال 82 تاکنون، برگزاری جلسات هم اندیشی با جوانان از سال 87 تاکنون، تدریس دروس مختلف در دانشگاه پیام نور و نگارش بیش از 700 نوشته اجتماعی، فرهنگی اشاره کرد.

متن حکم انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سیّد محمّــد رضا واحدی از سوی علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور به شرح زیر است:

برادر گرامی حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمـدرضا واحدی

با سلام

با احترام، با توجّه به سوابق درخشان و ممتد فرهنگی، به موجب این حکم به عنوان معاون امور استان‏ها، مجلس و مشارکت‏های نهاد کتابخانه‏های عمومی کشور منصوب می‏ شوید.

انتظار دارم با همکاری تمامی معاونین و مدیران نهاد در سراسر کشور اقدامات اساسی در جهت بهبود امور مربوطه صورت گیرد.

ارسال نظر: