تعزیه امام زمان(عج) و خیمه انتظار در شمال تهران برپا می‌شود

کدخبر: 964642

مجلس تعزیه‌خوانی امام عصر(عج) به مناسبت سالروز آغاز ولایت و امامت، نهم ربیع الاول در "خیمه انتظار" واقع در بلوار میرداماد برگزار خواهد شد؛ "تعزیه انتظار" فرج امام زمان(عج) پنجشنبه ۱۱ دی از ساعت ۱۹ میزبا مخاطبان است

به گزارش «نسیم»، همزمان با سالروز زعامت امام زمان (عج) نمایش آیینی در قالب تعزیه سنتی با موضوع از ولادت تا زعامت حضرت صاحب الزمان (عج) از ساعت 19 در بلوار میرداماد، نبش خیابان شمس تبریزی برگزار می شود.

در تمامی سکانس های تعزیه حضور زعامت امام زمان در سنین پایین، آغاز دوره امامت، غیبت امام زمان عجل الله تعالی از غیب صغری و در نهایت غیب کبری و نایبان مخصوص که واسطه میان آن حضرت و شیعیان بودند، با حضور بازیگران تعزیه به نمایش گذاشته می شود.

استفاده از قابلیت های نمایش رزمی و بزمی، همراهی با موسیقی حماسی به همراه استفاده از تکنیک های نور و صدا از برنامه های قابل اجرا در این نمایش است.

به منظور همراهی کودکان با موضوع مهدویت و انتظار در پایان مراسم تمامی خردسالان و کودکان که در مجلس حضور دارند با لباس تعزیه به جشن بیعت دعوت شده و علاوه بر سردادن دعای فرج، هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا می شود.

«تعزیه انتظار» فرج آقا امام زمان (عج) پنجشنبه 11 دی ماه، از ساعت 19 در بلوار میرداماد نبش خیابان شمس تبریزی برگزار می شود.

ارسال نظر: