نماینده کرمانشاه در مجلس: هرگز از جنایات فتنه‌گران علیه ملت و انقلاب نمی‌گذریم

کدخبر: 965455

مصری افزود: پس از راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن ۸۸، بلافاصله محسن مخلمباف از طرف میرحسین موسوی پیامی را برای اوباما برد که باید تحریم‌ها علیه ایران تشدید شود/ پس از آن فشارهای اقتصادی علیه ملت آغاز شد

به گزارش خبرنگار «نسیم»، عبدالرضا مصری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه با بیان اینکه فتنه‌های مختلفی علیه ملت و انقلاب اسلامی ایران طراحی و اجرا شده است، عنوان کرد: هیچ‌یک از فتنه‌ها پیچیدگی فتنه 88 را نداشت. برای این فتنه 10 سال برنامه‌ریزی شده بود. فتنه‌گران با اسم امام راحل شدند اما دو گزینه را دنبال کردند؛ اول اینکه در صورت پیروزی در انتخابات، براندازی را از طریق دولت و به صورت تدریجی دنبال کنند یا اینکه در صورت شکست، علیه رای مردم و انقلاب کودتای نرم و براندازی کنند.

وی افزود: فتنه یک موضوع انتخاباتی نبود، چون اساسا قبل از شمارش آرا، میرحسین موسوی اعلام پیروزی کرد و بلافاصله با حمایت صدها شبکه غربی و صهیونیستی، تروریست‌ها، منافقین و سلطنت‌طلبان همراه شد و مرحله بعد لشکرکشی خیابانی به اجرا درآمد که در آن علاوه بر آشوب و به آتش کشیدن اماکن عمومی و خصوصی، حتی زن و مرد مسلمان را در خیابان‌ها لخت کردند و زمینه قتل ده‌ها نفر را فراهم آوردند. من فیلم اعترافات یکی از زنان دست‌نشانده انگلیس و فعال فتنه را دیدم که گفت، من شش ماه قبل از انتخابات از انگلیس فرستاده شدم تا عده‌ای از اراذل و اوباش مشهور را ساماندهی کنم. با جستجو در محلات تهران و هزینه پول، تعدادی را پیدا کردم و پول و ماشین و... در اختیارشان گذاشتم تا در زمان آغاز فتنه خیابان‌ها را به آشوب بکشند.

نماینده کرمانشاه در مجلس با بیان اینکه فتنه خط قرمز ماست، افزود: از هر گناهی که بگذریم از گناهان فتنه‌گران که پنج سال برای ابراز ندامت وقت داشتند، نمی‌گذریم. پس از راهپیمایی بزرگ 22 بهمن 88، بلافاصله محسن مخلمباف از طرف میرحسین موسوی پیامی را برای اوباما برد که باید تحریم‌ها علیه ایران تشدید شود. پس از آن فشارهای اقتصادی علیه ملت آغاز شد. برای توجیه تحریم‌ها علیه ملت ایران بود که محافل غربی هم افزایش فشارها را به دلیل حمایت از فتنه‌گران عنوان می‌کردند. در همان زمان یکی از روزنامه‌های غربی تیتر زده بود که "جنبش سبز از تشدید تحریم علیه ایران حمایت می‌کند"؛ من نسخه این نشریه را هم دارم. واقعیت این است که تمام تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی چند سال اخیر به دلیل توطئه فتنه 88 بود که به مردم تحمیل شد.

وی با اشاره به دو احتمال برای شکل‌گیری فتنه 88 اظهار داشت: گزینه اول این است که طراحی فتنه بر عهده سران داخلی آن بود که اجرای آن با کمک غربی‌ها صورت گرفت. گزینه دوم هم این است که سناریوی فتنه با همکاری و مشورت سران داخلی و دشمنان تهیه و آماده شد؛ در اجرای آن هم به طور مساوی تقسیم کار کردند. احتمال‌های دیگری مانند اینکه سران داخلی فتنه تنها، عامل اجرا بودند یا غافلانه در مسیر فتنه قرار گرفتند هم مطرح است اما اگر ساده‌انگاری و غفلت کرده بودند، تا 9 دی و حتی تا امروز وقت داشتند، اعلام ندامت و پیشمانی کنند و نکردند. این نشان می‌دهند که آنها غافل نبودند.

مصری با اشاره به اینکه احتمال وقوع سناریوی دوم و طراحی مساوی فتنه از سوی دو طرف داخلی و خارجی بیشتر است، افزود: اگر سران داخلی فتنه روی وظایف خود پافشاری نمی‌کردند، غربی‌ها اسناد همکاری آنها را افشا می‌کردند. به دلیل ترس از افشاگری است که سران داخلی فتنه تاکنون هم خفقان گرفته‌اند.

وی فتنه 88 را کودتا علیه نظام، انقلاب، ولایت، مردم و شهدا توصیف کرد و افزود: البته این کودتا با حضور بی‌سابقه مردم و خلق حماسه 9 دی خنثی شد. مردم در 9 دی در رفراندوم تایید ارزش‌های اسلام، انقلاب و امام راحل شرکت کردند. امروز هم کسانی که در فتنه فعال بوده اما عذرخواهی کرده‌اند، نباید دوباره زمام امور مردم را در دست بگیرند؛ این همه نیروهای انقلابی و معتدل خوب داریم که باید از آنها استفاد کرد.

ارسال نظر: