حاجی بابایی: اصولگرایان تصور نکنند فعلا نیاز به هم‌گرایی احساس نمی‌شود

کدخبر: 969085

وزیر سابق آموزش و پرورش در گفتگو با «نسیم» افزود: مهمترین عامل وحدت اصولگرایان حرکت در خط ولایت است/ علیرغم وجود نظرات گوناگون، نباید اختلاف بر گفتمان اصلی اصولگرایان حاکم نشود

حمیدرضا حاجی بابایی وزیر سابق آموزش و پرورش در گفتگو با «نسیم» با بیان اینکه مهمترین عامل وحدت اصولگرایان حرکت در خط ولایت است اظهار داشت: اصولگرایان برای رسیدن به وحدت و انسجام باید حول محور ولایت فقیه حرکت کنند و اصول ترسیمی ایشان را رعایت کنند و در کنار آن با حفظ ارزش‌های نظام و خون شهیدان در راه رسیدن به وحدت گام بردارند.

وی در ادامه با اشاره به وجود سلائق گوناگون و مختلف در هر جناحی گفت: جبهه اصولگرایی باید به سمتی حرکت کند که علیرغم وجود نظرات و سلائق گوناگون، این اختلاف‌های موجود حاکم بر گفتمان اصلی اصولگرایان نشود.

حاجی بابایی با تأکید بر بازگرداندن تفکراتی فاصله گرفته از اصول اصولگرایی افزود: اصولگرایان توجه کنند که ایده وتفکراتی که به نوعی از اصولگرایی دور شدند را به اصولگرایی نزدیک کنند و مواظبت کنند تفکراتی که به نوعی وادادگی دارند موجب انشقاق در بین اصولگرایان نشود.

وزیر سابق آموزش و پرورش در پایان خاطر نشان کرد: با وجود افزایش حاشیه سازی‌ها در جامعه اصولگرایان باید برای رسیدن به هم‌گرایی و انسجام منسجم‌تر، قوی‌تر و قدرتمندتر برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنند و بر اصول انقلاب پافشاری کنند.

وی همچنین تصریح کرد: اصولگرایان نباید احساس کنند که فضا به‌گونه‌ای است که فعلا نیاز به هم‌گرایی احساس نمی‌شود، هرکسی باید مطابق با ارزش‌ها حرکت کند و قطعأ باید بدانند اسم‌ها در سایه این گفتمان هستند و ایجاد وحدت و انسجام اصولگرایان در شرایط فعلی نقش کلیدی و اساسی دارد.

ارسال نظر: