روح الله برادری: پیام نامه حضرت آقا مانند صاعقه، بارش طولانی دارد اما تاثیر آن قطعی است

کدخبر: 975679

این کارگردان در یادداشتی که در اختیار «نسیم» قرار داد نوشت: برخی از غربی‌ها باز هم با طعنه به این اقدام نگاه کردند اما می‌دانیم چون حرف این نامه حرف حق است این چنین با آن برخورد می‌شود

روح الله برادری کارگردان سینما درخصوص نگارش نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی یادداشتی را در اختیار خبرگزاری «نسیم» گذاشت و به تاثیر قطعی آن اشاره کرد.

متن این نوشته به شرح ذیل است:

هر چیزی که در کشور ما وجود داشته همیشه خارق العاده بوده است و بسیار متفاوت و غیر قابل پیش بینی و محاسبه بوده است از چنگ و رهبری امام (ره) گرفته که جهان بشریت را دربرگرفت و تحولی در بشریت ایجاد کرد و سبب شد یک بیداری در کشورها به وجود آید تا همین اقدام هوشمندانه حضرت آقا و نوشتن نامه به جوانان اروپایی و امریکایی...

خیلی از غربی ها باز هم با طعنه به این اقدام نگاه کردند و از آن حرف زدند اما می دانیم چون حرف این نامه حرف حق است این چنین با آن برخورد می شود ولی همیشه خدا با ما بوده و از ان جایی که خدا هم می خواهد این موضوع رشد خواهد کرد.

حضرت آقا در این نامه از جوانان غربی خواسته اند که اسلام را بی واسطه بشناسند و قرآن بخوانند این نکات نشان از صفای باطن حضرت آقا دارد و ما هم به عنوان کسانی که سرسپرده ایشان هستیم از آن لذت می بریم و این نامه برای آن هایی که در پی واقعیت هستند تلنگری را ایجاد می کند که به دنبال حقیقت بروند.

پیام این نامه مانند صاعقه، بارش طولانی را دارد اما تاثیر آن حتما قطعی خواهد بود.

کاری که برخی از کارگردان های ما مانند مجید مجیدی، مجتبی راعی، ابراهیم حاتمی کیا و ... انجام می دهند به نوعی همان تقاضا، نگاه و رهنمودهایی است که حضرت آقا در فرمایشات خود دارند و این کارگردان ها در فیلم هایشان توجه ویژه تری را به آن ها نشان می دهند و در قالب درام در فیلم های آنان نهفته است.

ارسال نظر: