خبرنگار سوری: مردم سوریه سپاسگزار ملت ایران هستند

کدخبر: 979667

"رنیم رضا" در گفتگو با «نسیم» افزود: انقلاب ایران با همه انقلاب‌های جهان متفاوت است، حضور همه اقشار و گروه‌های جامعه ایران در جشن انقلاب باشکوه است/ آرزوی ما توفیق و سربلندی جمهوری اسلامی ایران است

"رنیم رضا"، مسئول پایگاه خبری "العهد" در کشور سوریه در گفتگو با «نسیم» با بیان این که یکی از آرزوهایش سفر به ایران بوده است، گفت: چهار سال است ملت ایران در کنار مردم سوریه ایستاده اند و ما از این همراهی سپاسگزاری می کنم.

وی افزود: طی چند روز کوتاهی که در تهران سپری کردم فهمیدم ملت ایران داری فرهنگ عظیمی هستند می‌توانند این فرهنگ عظیم را به نسل‌های آتی و سایر ملل نیز انتقال دهد؛ در ایران احساس غربت ندارم و فکر میکنم در جمع خواهران و برادران خودم هستم.

این خبرنگار سوری با اشاره به شرایط امروز کشور سوریه تصریح کرد: جنگ سوریه با فتنه آغاز شد و امروز برای همه مشخص شده که معارضان انقلابی نیستند، بلکه گروه‌های مسلحی هستند که از سوی کشورهای خاص حمایت می شوند.

وی با آرزوی به پایان رسیدن تکفیر، تروریسم و افراطی گری در سوریه و جهان اسلام خاطر نشان کرد: امیدوارم در سال آینده ما هم پیروزی سوریه را جشن بگیریم.

ارسال نظر: