محمدحسین لطیفی با "اسب سفید پادشاه" متقاضی اکران نوروز شد

کدخبر: 983721

سازندگان فیلم سینمایی "اسب سفید پادشاه" ساخته محمدحسن لطیفی در تلاش برای کسب اکران نوروز هستند؛ این فیلم چندی پیش برای اهالی رسانه و جمعی از هنرمندان به اکران درآمد

به گزارش «نسیم»، "اسب سفید پادشاه" تازه ترین اثر محمدحسین لطیفی که با نظر هیات انتخاب جشنواره 33 فیلم فجرنتوانست در این رویداد بزرگ شرکت کند،از جمله گزینه های اکران نوروز 94 سینمای ایران است.فیلم یک ملودرام غم انگیز و عاشقانه است که به دلیل تقارن نوروز با ایام فاطمیه،قابلیت اکران در این مقطع را دارد.

عوامل اثر جمعه هفته گذشته فیلم را طی اکرانی خصوصی برای تعدادی از اهالی رسانه و مطبوعات و هنرمندان به نمایش گذاشتند که بازخوردهای مناسبی داشت.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین لطیفی اواخر آبان امسال در تهران کلید خورد و فیلمبرداری آن در لوکیشنهایی مانند خیابان شاپور، سعادت آباد، شهرک غرب، خیابانهای تجریش، بهشت زهرا، زندان قصر، بیمارستان بهمن و ... پیگیری شد. سپس گروه نیمه آذر ماه به شمال کشور رفتند و در شهرهای نور و محمود باد به فیلمبرداری پرداختند که اخیرا به پایان رسید.

الناز شاکردوست، مجید یاسر، فرهاد قائمیان،لیدا عباسی، علی طباطبایی، امیرعلی کاظمی، نیلوفر وهاب زادگان، نصرت میرعظیمی و هنرمندان خردسال آیدا امیری و سامان امیری در این فیلم بازی داشته اند.

سازندگان به جای خلاصه قصه این متن را ارائه داده اند: دختری 25 ساله به نام ماری که سال هاست فصول مختلف زندگی اش را سپری کرده است، اینک فصل عشق زندگی خود را تجربه می کند. فصلی که چالش بزرگ قهرمان اصلی «اسب سفید پادشاه» خواهد بود.تهیه کنندگان فیلم،محمدحسین لطیفی و مجید یاسر هستند.

ارسال نظر: