صیدی: لاوصولی مخابرات استان تهران ۶۸ میلیارد تومان است

کدخبر: 985833

مدیرعامل شرکت مخابرات تهران افزود: با راه‌اندازی سیستمی در استان تهران و البرز با شماره پیامکی ۰۲۱۱۸۱۸، مشترکان را با اطلاع‌رسانی پیامکی از آخرین بدهی مطلع می‌کنیم

به گزارش «نسیم»، وحید صیدی، مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: با راه‌اندازی سیستمی در استان تهران و استان البرز با شماره پیامکی 0211818 ، مشترکان را با اطلاع‌رسانی پیامکی از آخرین بدهی مطلع می‌کنیم.

وی در ارتباط با میزان مبالغ لاوصولی مخابرات تهران که بیشتر شامل عقب افتادگی در پرداخت قبوض تلفن می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر این شرکت با 68 میلیارد تومان لاوصولی مواجه است که حدود 37.5 میلیارد تومان آن به سال‌های گذشته مربوط می‌شود و به لاوصولی برخی مشترکان که رقم‌شان پایین است، باز می‌گردد.

صیدی گفت: شماره‌های 1818 و 2000 آخرین بدهی و اطلاعات مربوط به آخرین قبض تلفن ثابت را در اختیار مشترکان قرار می‌دهد. مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران خاطر نشان کرد مشترکین با ارسال شماره تلفن با کد استان به سامانه 0211818 می توانند در هر دوره از میزان کارکرد قبوض تلفن ثابت خود مطلع شده و از طریق سامانه 1818 یا 2000 نسبت به پرداخت بدهی تلفن خود اقدام کنند.

ارسال نظر: