رئیس اتحایه قنادان: قیمت شیرینی در ایام نوروز گران نمی‌شود

کدخبر: 985961

علی بهره‌مند در گفتگو با«نسیم» افزود: برای ایام عید نوروز هیچ گونه افزایش قیمتی نداریم/ اتحادیه قنادان به مناسبت ایام عید نوروز بازرسی‌های خود را بیشتر و قوی‌تر کرده است/ استانداردسازی جعبه‌های شیرینی اجباری شده است

علی بهره‌مند در گفتگو با «نسیم» با بیان این مطلب که برای ایام عید نوروز هیچ گونه افزایش قیمتی نداریم، اظهار داشت: قیمت شیرینی تر معمولی، برای واحدهای درجه یک 12500 تومان، شیرینی گل محمدی 9600 تومان، زبان و پاپیون 10 هزار و 500 تومان و کیک یزدی نیز 8 هزار تومان است.

وی تصریح کرد: اتحادیه قنادان به مناسبت ایام عید نوروز بازرسی‌های خودش را بیشتر و قوی‌تر کرده است تا اجناس با قیمت بهتری و کیفیت مناسب‌تری به دست تقاضاکنندگان برسد، البته گذشته از بازرسین اتحادیه، بازرسین اتاق اصناف نیز بر این امر نظارت دارند.

رئیس اتحادیه قنادان افزود: اگر کسی نسبت به قیمت و کیفیت شیرینی‌ هم اعتراضی داشته باشد می تواند با شماره 124 و یا با شماره اتحادیه تماس بگیرد که در اسرع وقت نیز به شکایت آن فرد رسیدگی خواهد شد.

وی در رابطه با بحث تخلفاتی که در مورد جعبه‌های شیرینی ممکن است صورت بگیرد به نسیم بیان داشت: سال قبل در این رابطه مشکلاتی وجود داشت اما خوشبختانه با پیگیری‌های اداره استاندارد این مشکلات نیز برطرف شد و در نهایت این تصمیم گرفته شد تا وزن جعبه‌ها نیز استانداردسازی شود.

بهره‌مند گفت: وزن استاندارد جعبه‌ها به اتحادیه اعلام شده است و ما نیز این استاندارهای تعیین شده را در نرخ نامه وارد کرده و به اعضای صنف نیز اعلام کردیم که طبق نرخ نامه اقدام کنند. قرار شده که جعبه سازان نیز این جعبه‌ها را استاندارد شده به قنادان تحویل بدهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سال 94 ممکن است افزایش قیمتی به دلیل بالا رفتن هزینه‌های سربار و هزینه‌های حامل‌های انرژی داشته باشیم اما به دلیل این که تا به حال قیمت مواد اولیه افزایش قابل ملاحظه‌ای نداشته بنابراین قیمت‌های جدید در سال 94 تغییر زیادی نخواهد داشت.

ارسال نظر: