آیین آغاز اکران نوروز ۹۴ برگزار می‌شود

کدخبر: 986578

سازمان سینمایی طی مراسمی دوشنبه، ۱۸ اسفند ساعت ۱۸:۳۰ علاوه بر رونمایی از فیلم‌های اکران نوروزی ۹۴ با حضور عوامل اصلی این آثار، از سه فیلم گروه "هنر و تجربه" که در نوروز به نمایش عمومی می‌رسند، نیز رونمایی می‌کند

به گزارش «نسیم»، آیین آغازین اکران نوروزی ۱۳۹۴ خورشیدی برای دومین سال پیاپی، امسال در غروب دوشنبه ۱۸ اسفند برگزار می شود.

این مراسم از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز یادشده در تالار ایوان شمس برگزار خواهد شد.

در مراسم یاد شده، علاوه بر رونمایی از فیلم های اکران نوروزی ۹۴ با حضور عوامل اصلی این آثار، از سه فیلم گروه هنر و تجربه که در نوروز پیش رو به نمایش عمومی می رسند، نیز رونمایی می‌کند.

تفاوت این مراسم نسبت به مراسم سال گذشته در این است که امسال از کارگردان، تهیه کننده و پخش کننده پنج فیلم پرفروش اکران ۹۳، پنج مخاطب برگزیده اکران ۹۳، پنج سالن برگزیده اکران سال جاری، چند تن از مدیران و خادمان جشنواره های فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان و جشنواره فیلم فجر گذشته تقدیر خواهند شد.

فیلم "روباه" به کارگردانی "بهروز افخمی" در گروه سینمایی فرهنگ، "استراحت مطلق" به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در گروه سینمایی قدس، "طعم شیرین خیال" به کارگردانی کمال تبریزی در گروه آفریقا، "ایران برگر" به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در گروه آزادی و "رخ دیوانه" به کارگردانی ابوالحسن داودی در گروه سینمایی استقلال در ایام نوروز روی پرده می‌روند.

ارسال نظر: