آیین اکران نوروزی ۹۴ برگزار شد؛ خانواده شهید هسته‌ای از عوامل "روباه" تقدیر کرد

کدخبر: 987729

آیین آغاز اکران نوروزی شب گذشته با حضور عوامل فیلم‌های سبد نوروز، تقدیر از فیلمسازان پرفروش سال جاری به همراه سینماهای برگزیده و مخاطبان سینمارو در ایوان شمس برگزار شد

به گزارش خبرنگار «نسیم»، مراسم آغاز اکران نوروزی 94 شب گذشته با حضور عوامل فیلم‌های سینمایی سبد نوروز و جمعی از هنرمندان در تالار شمس برگزار شد.

تقدیر از فیلم های پرفروش در سال جاری، معرفی و تقدیر از مخاطبان برگزیده اکران سینما و اعلام صاحبان سینماهای برگزیده ازجمله این مراسم بود.

معرفی و پخس تیزر و همچنین اهدای گل به عوامل فیلمهای بخش هنر و تجربه شامل «پریدن از ارتفاع کم» به کارگردانی حامد رجبی، «مردی که اسب شد» ساخته امیر حسین ثقفی و «روز مبادا» به کارگردانی فائزه عزیزخانی از بخش‌های آغازین مراسم بود.

در ادامه نیز این امر در مورد 5 فیلم اصلی اکران نوروز اتفاق افتاد. عوامل فیلمهای "استراحت مطلق"، "ایران برگر"، "رخ دیوانه"، "روباه" و "طعم شیرین خیال" با اهدای لوح و دسته گل بدرقه شدند.

همچنین از نکات جالب این مراسم تقدیر خانواده شهید هسته ای داریوش رضایی نژاد از عوامل فیلم «روباه» بود که با حضور خانواده شهید و عوامل فیلم بهروز افخمی صورت گرفت.

اهدای جایزه برگزیدگان اکران سال ۱۳۹۳ از دیگر بخشهای آیین اکران نوروزی سال آینده بود که از ۵ فیلم پرفروش سینمای ایران شامل «شهر موشها ۲» مرضیه برومند، «آتش بس ۲» تهمینه میلانی، «شیار ۱۴۳» نرگس آبیار به همراه «معراجی ها» مسعود ده نمکی و «طبقه حساس» کمال تبریزی قدردانی به عمل آمد.

در ادامه مراسم نیز طبق اعلام موسسه سینما شهر سه مخاطب سینمارو مشهدی مخاطبان برگزیده اکران سال93 شدند.

همچنین سینما ساویز استان البرز، سینما ونوس استان قم، سینما بهمن سنندج، سینما تک یزد و سینما ماندا و سینما کوروش تهران سینماهای برگزیده اعلام شدند.

ارسال نظر: