جانشین نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید: ۲۲۲ هزار خانواده شهید در کشور داریم

کدخبر: 988604

حبیب‌الله حسنی گفت: ۵۵ هزار جانباز و ۷۰ هزار آزاده نیز در سراسر کشور وجود دارد/ حتی در مناطق دورافتاده نیز از خانواده شهدا بازدید و سرکشی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار «نسیم»، حجت‌الاسلام حسنی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: دستاوردهای امروز کشور نتیجه شهادت شهدای انقلاب و دوران جنگ تحمیلی است. شهادت بستر ساز امنیت و آرامش امروز ماست،

حسنی با اشاره به تحولات منطقه ادامه داد: داعش قارچ سمی اسرائیل است اما درایت رهبر معظم انقلاب باعث شد در مقابله با آنها موفق باشیم، در اولین روزی که دشمنان به عراق حمله کردند تحلیل‌گران گفتند برای بیرون راندن این افراد 10 سال زمان نیاز است اما اکنون با فرماندهی درست شاهد فرار آنها هستیم، امروز نعمت رهبری را در همه جا جاری می‌بینیم.

حسنی گفت: وقتی وزرای خارجه کشورهای 1+5 با وزیر خارجه ما پای میز مذاکره می‌نشینند، نمایندگان ما پای مواضع خود ایستاده‌اند و تلاش دارند از حقوق ملت دفاع کنند و این استقامت به جایی رسیده که ایران را به عنوان یک کشور مستقل و مقتدر می‌شناسند.

ایران منادی فرهنگ ایثار و شهادت است، ما باید برای دفاع از ارزش‌ها و حفظ آنها، فرهنگ ایثار و شهادت را بین نسل جوان گسترش دهیم.

222 هزار خانواده شهید در کشور داریم، 55 هزار جانباز و 70 هزار آزاده داریم که مجموعا حدود سه میلیون جامعه مخاطب ما را تشکیل می‌دهند.

جانشین نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید ادامه داد: حتی در مناطق دورافتاده نیز از خانواده شهدا بازدید و سرکشی می‌کنیم. معتقدیم هرکس در هر جایی هست نسبت به خانواده شهدا مسئول هست.

ارسال نظر: